SA_11 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Het lukt me maar niet om die missie te halen heeft iemand nog tips behalve dan die al op wikigta staan??? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Hey, Voor deze missie heeft ASPHALT een heel handig kaartje gemaakt, ik zal het kaartje hier even posten: (Kaartje gemaakt door ASPHALT) Rood = Heen blauw = Terug Anders kan je gewoon nog is kijken in dit topic, hier staat alles uitgelegd door oa VforV en ASPHALT. GTA-Freak2 Bewerkt: 20 februari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
SA_11 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Hey,Voor deze missie heeft ASPHALT een hele handig kaartje gemaakt, ik zal het kaartje hier even posten: (Kaartje gemaakt door ASPHALT) Rood = Heen blauw = Terug Anders kan je gewoon nog is kijken in dit topic, hier staat alles uitgelegd door oa VforV en ASPHALT. GTA-Freak2 Ok bedankt alvast wist niet dat er hie al een topic over was >>> Door SummerBase: Geeft niet, maar daarvoor kun je in het vervolg de zoekfunctie gebruiken, want dan vindt je snel en eenvoudig al bestaande topics. Vindt je niks? Dan kan je nauturlijk altijd nog even een topic aanmaken. Succes! <<< Bewerkt: 20 februari 2007 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.