Jump to content

Paparazzi Purge hoe te voltooien?


GTA-Fan-and-Gamer

Recommended Posts

Hey GTA-Fan-and-Gamer,

Voor zo'n vragen kan je altijd op WikiGTA kijken, als je dan op Grand Theft Auto III klikt en dan op hoodmissies klikt, dan kom je uit op de missie Paparazzi Purge.

Hier staat alles uitgelegd met tekst en afbeelingen. Ik hoop dat je genoeg hebt aan deze informatie, want meer informatie kan ik niet geven omdat ik die missie zelf nog nooit heb gedaan.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

GTA-Freak2

EDIT: Ik heb die missie toch al gedaan, je moet gewoon recht achter de boot varen en dan op de schietknop drukken die jij hebt ingesteld. Je moet gewoon de hele tijd die knop blijven inhouden, want je kogels kunnen toch niet op.

EDIT@NandroDaivds, ik heb nog wat extra uitleg bijgetypt, ik was vergeten dat ik die missie toch al eens had gedaan.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bij de missie Paparazzi Purge maar ik krijg die journalist met geen mogelijkheid dood. Als ik schiet komt er geen schade aan doe boot. Kan iemand uitleggen hoe ik dit moet oplossen?
Je moet de journalist vermoorden door met een Predator op de boot te schieten. De Predator vind je in de haven bij Asuka, dus dat moet geen problemen opleveren. Als je het spel op de pc speelt, schiet dan met de CTRL-knop (linker) op de boot van de journalist. Blijf dit volhouden totdat de balk vol is en de boot van de journalist zal ontploffen.

Je zegt dat je geen schade aan de boot krijgt, maar wat doe je dan precies...? Het is niet de bedoeling om vanaf de kade al te schieten, maar met behulp van een Predator. Mocht je de missie echt niet kunnen voltooien, dan kun je je savegame in dit topic plaatsen: *KLIK*. Dan zal iemand anders de missie voor je halen en kun je verder met het spelen van GTA III.

@ GTA-Freak2 hierboven >> Op WikiGTA staan geen tips voor deze missie, enkel een uitleg van de missie. Ik denk dus niet dat GTA-Fan-and-Gamer daar veel mee op zal schieten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien een heel goed hulpmiddel. Ik heb even op Youtube gezocht naar een filmpje over deze missie, want dat is toch altijd makkelijker dan iets wat geschreven is.

is een heel goed filmpje, en waarschijnlijk heb je ook heel veel aan dit filmpje.

Als je cheat, heb ik een hele goede cheat gevonden, laat voertuigen in de buurt ontploffen. Deze cheat moet je wel doen vanaf de kant, want als je al in de boot zit, dan ontplof je zelf. Dit moet je invoeren voor de cheat de activeren:

L2 R2 L1 R1 L2 R2 ∆ □ ○ ∆ L2 L1
(Cheat is van WikiGTA)

Als je nog de 100% wilt halen, dan mag je NIET cheaten, want dan kan je op die savegame niet meer 100% uitspelen, want dan blijf je op 99% hangen!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Tikje laat..

Ja, ik heb alles al geprobeerd maar iets lukt... Blijven proberen... En die savegame, werkt dat ook voor de PS2?

Zoals VWO-er al zei, het is mogelijk alleen je hebt ArMax nodig. Deze vind je hier.

Zo kun je je SaveGame hier op het Forum krijgen, indien je de zelfde versie hebt als mij doe ik je SaveGame graag. Zoniet zal iemand anders het misschien kunnen.

Van PlayStation 2 naar PC

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'Primary Device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'GTAIII', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de Right.gif-Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'GTAIII.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden!

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...