koentje koene Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik wou even in San Fierro de maverick pakken maar ik had 1 ster achter me aan dus ik rijd daar naar beneden en dat hek ging open dus ik rijd verder en toen ging seg maar een garage deur open en toen reed ik daar naar binnen en toen sag ik best veel politie auto's alleen niemand ging achter me aan en ik zag ook een politie wagen waarvan de klep open stond en daar stond een politie man hele tijd naar te kijken het leek wel een monteur maar noormaal als je daar rijd krijg je 3 sterren maar ik kreeg se niet. Wisten jullie dit al?
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk een bug of een glitch. Of je had de Never Police Cheat aanstaan. Dit is echt totaal geen Easter Egg. Bewerkt: 20 februari 2007 door Big Boss
.Timothy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ja, als je zo'n politie-garage binnenrijdt zie je daar altijd auto's staan. Eén met de achter-/voorklep open, en nog wat geparkeerde politie-auto's. Bij degene van SF zit ook een extraatje: Je gestolen auto's worden daar geparkeerd. P.S. Weet je zeker dat je geen AEZAKMI hebt gebruikt?
koentje koene Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Nee egt waar probeer ga met 1 ster daar naar toe en niemand zou je aanvallen sorr ik wist niet helemaal wat een EE was ik d8 ik zet hem der bij maar maakt niet uit
MrKooKie Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Die politieagenten die naar die auto kijken zijn geen monteurs. Ze kijken alleen.
Donald-Duck Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 je hebt dit in alle drie de steden, er staat altijd een wagen met de voor- en achterklep open. Ook staat er een crimineel of verdachte ofzo
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 De bekende garage waar soms iemand in elkaar geslagen word door de politie. Geen bugg, Geen easter egg, en allang bekend.
Madd Dogg Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Bij mij doen ze ook niks als je in een auto rijd, alleen als je uitstapt gaan ze je schieten. PS: Bij mij gaat ook nog een politie auto de garage uit.
GTAVC Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Bij mij komt er nooit eentje uit bij mij gaat hij gewoon open als ik er in wil en dan staat alles stil en komt er niks aanrijden Was dat bij die LS SF of LV
MartyCeha Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Was dat bij die LS SF of LV Hij zegt toch in San Fierro... Ik wou even in San Fierro de maverick pakken maar ik had 1 ster achter me aan...
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik wou even in San Fierro de maverick pakken maar ik had 1 ster achter me aan dus ik rijd daar naar beneden en dat hek ging open dus ik rijd verder en toen ging seg maar een garage deur open en toen reed ik daar naar binnen en toen sag ik best veel politie auto's alleen niemand ging achter me aan en ik zag ook een politie wagen waarvan de klep open stond en daar stond een politie man hele tijd naar te kijken het leek wel een monteur maar noormaal als je daar rijd krijg je 3 sterren maar ik kreeg se niet. Wisten jullie dit al? 3Sterren?Normaal Gaat De KLep Open Voor politie units bv:politie wagen,enzv En die monteuyr dat is geen ee en ook geen bug of glitch heb ik ook hoor Hij kijkt zijn auto na daarom staat de klep open hoor.er is daar ook een lift.daar staan er ook 2 agenten naar te kijken dus ze wachten op de "lift". MVG, Dastard
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 ik heb ook dat als ik 1 ster achter me aan heb en ga in de politiegarage dat je er dan geen meer bij krijgt .. ik heb dit al best lang maar d8 dat dat al lang bekend was .. niet dus ?
michaelfivez Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Volgens mij zijn die npolitie daar gene echte politie, ze schieten bijvoorbeeld ook op je als je de barreel kapot ramt en je krijgt geen sterretje. het is dus normaal dta ze niets doen
~Lance Vance Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 je hebt dit in alle drie de steden,er staat altijd een wagen met de voor- en achterklep open. Ook staat er een crimineel of verdachte ofzo Nee hoor, dit is alleen in LS De bekende garage waar soms iemand in elkaar geslagen word door de politie. Geen bugg, Geen easter egg, en allang bekend. Dat is niet in SF, maar in LS. Ik heb het ook altijd dat ik geen sterren krijg, maar het rare is: Als je diep genoeg gaat schieten er wel een paar op je. Het ziet er heel erg raar uit, dat wel. Ik weet niet of Rockstar dit zo bedoeld heeft voor één of andere grap of gewoon een foutje gemaakt hebben.
Suburban Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 je hebt dit in alle drie de steden,er staat altijd een wagen met de voor- en achterklep open. Ook staat er een crimineel of verdachte ofzo Nee hoor, dit is alleen in LS De bekende garage waar soms iemand in elkaar geslagen word door de politie. Geen bugg, Geen easter egg, en allang bekend. Dat is niet in SF, maar in LS. Ik heb het ook altijd dat ik geen sterren krijg, maar het rare is: Als je diep genoeg gaat schieten er wel een paar op je. Het ziet er heel erg raar uit, dat wel. Ik weet niet of Rockstar dit zo bedoeld heeft voor één of andere grap of gewoon een foutje gemaakt hebben. dat lijkt me eerder neit bedoeld, maar heeft r* idd een foutje gemaakt
Recommended Posts