Jump to content

Katie Zahn

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik op start druk en ik kijk bij archiviemends dan staat er KAtie 16% maar op mijn kaart staat geen hartje meer dus ik snap dat niet echt heeft ze het dan uitgemaakt en als ze het heeft uit gemaakt kan ik haar dan nog terug krijgen?

Geplaatst:
Als ik op start druk en ik kijk bij archiviemends dan staat er KAtie 16% maar op mijn kaart staat geen hartje meer dus ik snap dat niet echt heeft ze het dan uitgemaakt en als ze het heeft uit gemaakt kan ik haar dan nog terug krijgen?

Nou je hebt wel goed voor haar gezorgd.

Ze heeft het uitgemaakt als je geen hartje meer ziet.

En of je haar weer terug krijgt denk ik niet want ze wil niet meer.

En wil je haar dan toch nog terug, dan moet je weer opnieuw beginnen

en haar met volle teugen laten genieten met jou :clown:

Geplaatst:

Nou je hebt wel goed voor haar gezorgd.

Ze heeft het uitgemaakt als je geen hartje meer ziet.

En of je haar weer terug krijgt denk ik niet want ze wil niet meer.

En wil je haar dan toch nog terug, dan moet je weer opnieuw beginnen

en haar met volle teugen laten genieten met jou :clown:

Je kan haar nog wel terugkrijgen. Je hebt daarvoor alle 50 oysters nodig, die je kan opzoeken met behulp van deze map. Als je op die bolletjes klikt krijg je een andere pagina te zien met twee screenshots van de plek waar je die oyster kan vinden.

Voor wie het niet geloofd heb ik een tijdje terug een filmpje gemaakt, waar ik Katie Zahn eerst doodschiet en dan vervolgens weer met haar kan daten. Zie alhier voor dat filmpje.

Geplaatst:
Preddy, hoe doe je dat dan bij Denise en Millie?

Niet helaas, omdat die geen plek hebben buiten de storyline om, waar je ze kan ontmoeten. Ik had het er wel bijgezet op beginscherm, maar dat is haast onleesbaar op youtube. Er staat:

"(or any other girlfriend with the exception of Denise and Millie)"

Binnenkort maar even vergroten :)

Dus voor de duidelijkheid, in theorie moet het kunnen met:

Helena Wankstein

Michelle Cannes

Katie Zahn en

Barbara Schternvart

Geplaatst: (bewerkt)
in theorie?

Dat wil zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb met de andere drie, maar ik zie geen reden waarom het niet zou werken met Michelle, Barbara en Helena en het wel werkt met Katie. Ze hebben alledrie een spawnplek binnen het spel zonder de storyline en dat is eigenlijk het enige wat ervoor nodig is. In principe mag je er dus gewoon overheen lezen en er niets van aantrekken...

Edit @ hieronder:

Zonder theorie is het niet te doen om de praktijk te verklaren. Tevens heb ik bewijs dat de theorie werkt, dus die heeft in ieder geval een kern van waarheid. Zoals bij elke theorie moet eerst worden bewezen dat die niet werkt alvorens men de theorie af kan schrijven.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst: (bewerkt)

ik wil alleen maar zeggen dat theorie niet altijd klopt....

de chaos theorie klopt ook niet.

ik zeg niet dat die van jou niet klopt.

ik zeg alleen dat theorie af en toe afwijkt van de realiteit.

dus preddy, ik geloof je wel, maar ik wou het eerst even zeker weten.

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

in theorie?

Dat wil zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb met de andere drie, maar ik zie geen reden waarom het niet zou werken met Michelle, Barbara en Helena en het wel werkt met Katie. Ze hebben alledrie een spawnplek binnen het spel zonder de storyline en dat is eigenlijk het enige wat ervoor nodig is. In principe mag je er dus gewoon overheen lezen en er niets van aantrekken...

Edit @ hieronder:

Zonder theorie is het niet te doen om de praktijk te verklaren. Tevens heb ik bewijs dat de theorie werkt, dus die heeft in ieder geval een kern van waarheid. Zoals bij elke theorie moet eerst worden bewezen dat die niet werkt alvorens men de theorie af kan schrijven.

Dan weet ik dat het wél mogelijk is met Michelle. Ik heb namelijk ooit neergeschoten zonder dat ik wist wat de gevolgen waren. Nadat hier een keer was opgedoken dat je ze door middel van de 'Oysters' te verzamlen terug kon krijgen ben ik even naar de Driving Shool geweest en wie stond daar vrolijk te praten en vroeg mijn nummer? Michelle! :)

Als je vriendin dood is zie je haar ook niet meer bij je 'Stats'. Ik denk daarom dat je eerder de Hartjes hebt uitgezet op je Map. Als je tenminste ook geen anderen Hartjes meer ziet. Is dit wel het geval kun je het op Preddy's manier proberen haar terug te krijgen.

Geplaatst:

H effe over een ander onderwerp bij jou zie ik op de achtergrond terretoriems maar die heb ik nooit gehad en ik heb de verhaalmissies uitgespeelt hoe ken dat? wan tje zit in San Fierro dus???

Geplaatst:
H effe over een ander onderwerp bij jou zie ik op de achtergrond terretoriems maar die heb ik nooit gehad en ik heb de verhaalmissies uitgespeelt hoe ken dat? wan tje zit in San Fierro dus???

Dat is een bug in het spel ;) Als je te ver vliegt van San Andreas met een vliegtuig en de kaart steeds kleiner wordt, bestaat er de kans dat je gangwars enz. in SF krijgt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...