profile Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 hey allemaal zit (eindeleik)bij last stand. Maar geraak niet in dat gebouw. Hoe kom ik binnen. Via de deur Via het raam Via het dak... IK WEET HET ECHT NIET. kan iemand me helpen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 hey allemaal zit (eindeleik)bij last stand. Maar geraak niet in dat gebouw. Hoe kom ik binnen. Via de deur Via het raam Via het dak... IK WEET HET ECHT NIET. kan iemand me helpen Op het dak zie je een ingang. Er naast liggen nog wat wapens die die je kunt oppakken. Als je in de blauwe pijl gaat staan zul je naar binnen gaan. Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ja er zijn daar 2 deuren maar ik zie in die deuren geen blauwe pijl. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ja er zijn daar 2 deuren maar ik zie in die deuren geen blauwe pijl. Weet je zeker dat je alle mensen hebt gedood? Dan zijn er geen rode driehoekjes of vierkantjes meer te zien op je radar. Probeer anders even voor de deuren te gaan staan. Misschien spawnt de pijl nog niet en ga je dan toch naar binnen. Ik nog even een screen voor je proberen te maken. Dan is het wat duidelijker. Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ja maar ik heb die mannetjes ook nit gedood. Weet niet waar ze staan. sorry dat ik het je zo moeilijk maak :$ :$ toch bedankt dat je er tijd in steekt Reageren
60 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) je kunt ook het filmpje van die missie bij google video of you tube bekijken dn weet je wat je moet doe . EDIT ik weet zeker dat het filmpje bij toy tube staat maar bij google video weet ik dat niet Bewerkt: 20 februari 2007 door 60 Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 bedankt hulp altijd welkom Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) ja maar ik heb die mannetjes ook nit gedood.Weet niet waar ze staan. sorry dat ik het je zo moeilijk maak :$ :$ toch bedankt dat je er tijd in steekt Je moet met de gekregen 'Hunter' eerst al de mannen van Mendez doden. Dit kun je doen door op de ramen te schieten met je raketen. Deze vuur je af met de -Button. Je kunt ook de Mitralieur gebruiken deze bedien je door en samen in te drukken. Je snapt wel de de raketten meer effect hebben. Na een tijdje op alle Gauds geschoten te hebben zal er een Cut-Scene komen waarin Vic met zijn Hunter neer wordt geschoten. Hij ziet echter kans om op het dak te landen. Voor de meest rechtse deur komt nu een blauwe pijl. Als je erin loopt kom je binnen. Naast de deur liggen nog: AK-47, Rocket Launcher en Armor. Screens: Erop klikken voor de grote versie! Bewerkt: 20 februari 2007 door ASPHALT Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 erg bedankt alletwee ga eens proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.