Jump to content

territorium oorlog in Los Santos


Eden

Recommended Posts

mensen help mij dan ff, ik heb net 3 dagen gta san andreas maar ben al veel verder ben ergens in san fierro denk ik ben de naam kwijt verder heb ik het hele spel inmiddels gezien met 4 sterren aan me reet, ik heb 3 wijken veroverd maar toen ik ging verhuizen naar andere stad nou ja toen ik weer terug kwam was niks meer groen en zo en ik zag me gang niet meer klopt dat wel ik kwam ff op bezoek voor dennise maar ja is echt ver rijden ik ging 3 kwartier over een trein spoor naar los santos en was daar voor niks.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen help mij dan ff, ik heb net 3 dagen gta san andreas maar ben al veel verder ben ergens in san fierro denk ik ben de naam kwijt verder heb ik het hele spel inmiddels gezien met 4 sterren aan me reet, ik heb 3 wijken veroverd maar toen ik ging verhuizen naar andere stad nou ja toen ik weer terug kwam was niks meer groen en zo en ik zag me gang niet meer klopt dat wel ik kwam ff op bezoek voor dennise maar ja is echt ver rijden ik ging 3 kwartier over een trein spoor naar los santos en was daar voor niks.

Moet je topics gaan lezen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 80% van het grondgebied. Er zijn wel heel moeilijke stukken in het heuvelachtige noorden gecontroleerd door de gelen (vagos?). Nog een paar uur :blink: Ik droom er 's nachts van, echt.

Wat ik vooral leuk vind is de tactiek die er bij komt kijken. Een goede plaats zoeken, rug afgedekt, soms op een dak. Vanop een dak komen de handgranaten van aan het motel goed van pas :ph34r:

Op tijd weglopen en een omtrekkende beweging maken enz... Goede training voor het vervolg.

Ik moet nog aan de volgende steden beginnen, maar dus niet voor ik alles heb.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alle ballas terienen en die van de vagos buiten 1 er zit zo'n stoeme bug in het spel waardoor die gastjes onderwater belanden en niet dood gaan bomen gooie helpt niet bazooka helpt niet en onder water kan je niet schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! gelukt! 100% los santos. Pfffffffffffff. Het laatste stukje was het moeilijkst. Wel 30 goedgerichte handgranaten nodig gehad.

Alles gekund zonder cheats.

Wel lijkt er geen extra beloning te zijn buiten respect en sneller groeiend geld (dat was zo bij elk bijkomend stuk al) damned.

Nu kan ik met gerust hart naar de volgende missie :)

Bewerkt: door Eden
Link to comment
Delen op andere websites

Lol Eden.

100% zonde van je tijd.

Als je naar San Fierro gaat voor missie's, ben je alles weer kwijt :lol:

maar als je op het eind weer terug moet naar Los Santos.

dan kun je toch wel weer terug krijgen en blijft dat dan ook

niet dat het dan weer weg is :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...