Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 ik wist niet dat de ballas ook in San Fiero zit <_< Reageren
CJ-SA Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Ten noorden van bij de bootschool en dat kan ook vagos zijn , bij mij was het geel maar bij een vriend van me was het paars dus verschilt Reageren
BrokenTable Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Lol Eden.100% zonde van je tijd. Als je naar San Fierro gaat voor missie's, ben je alles weer kwijt :lol: maar als je op het eind weer terug moet naar Los Santos. dan kun je toch wel weer terug krijgen en blijft dat dan ook niet dat het dan weer weg is :lol: Als je naderhand weer terug gaat naar LS, dan zijn je eerder veroverde gebieden niet meer van jouw, en moet je weer overnieuw beginnen met veroveren. Daarna blijven ze van je (tenzij er een 'hood under attack is') Reageren
Eden Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Wel, het was fun en nu ben ik goed getraind voor de volgende keer Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Wel, het was fun en nu ben ik goed getraind voor de volgende keer is het niet frustrerent als je elke keer weer word dood geknalt door die gangs. en dan te bedenken dat je het later in het verhaal weer moet doen Reageren
gertje4x4turbo Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Weet iemand of er een manier is om de 2 gbieden in san fierro van de ballas en vagos over te nemen??? alvast bedankt Reageren
Pablo Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik heb alle ballas terienen en die van de vagos buiten 1 er zit zo'n stoeme bug in het spel waardoor die gastjes onderwater belanden en niet dood gaan bomen gooie helpt niet bazooka helpt niet en onder water kan je niet schieten. ja dat is dus een bug, dat had ik ook , bij de vuurtoren was dat. ik heb ze gemolt door te lokken (heen en weer lopen en zwemmen) en zo kon ik ze vanaf het droge kapot schieten. Wat ook vervelent is,bij mijn laatste gebied dat ik pakte blijft een paars balkje in staan. dit is ook de enige plek waar ik telkens word aangevallen als me Hood weer onder atack is Reageren
Eden Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Wel, het was fun en nu ben ik goed getraind voor de volgende keer is het niet frustrerent als je elke keer weer word dood geknalt door die gangs. en dan te bedenken dat je het later in het verhaal weer moet doen Tja, dat ik het later weer moet/kan doen wist ik niet. Anders had ik gewacht. Ik dacht dat de enige mogelijkheid was voor het openen van de volgende stad. Maar ik vind dat echt wel leuk. In 70% van de gevallen stierf ik niet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Wel, het was fun en nu ben ik goed getraind voor de volgende keer is het niet frustrerent als je elke keer weer word dood geknalt door die gangs. en dan te bedenken dat je het later in het verhaal weer moet doen Tja, dat ik het later weer moet/kan doen wist ik niet. Anders had ik gewt. Ik dacht dat de enige mogelijkheid was voor het openen van de volgende stad. Maar ik vind dat echt wel leuk. In 70% van de gevallen stierf ik niet. als je het goeie wapen gebruikt heb je ze zo allemaal dood. en elke keer als je een buurt er bij hebt ff je leven op krikken. doe je het zo als ik hier boven zeg, zo doe ik het in ieder geval wel. (je kan ook natuurlijk cheats gebruiken, maar ik doe daar niet aan,) Reageren
CJ-SA Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Wat ook vervelent is,bij mijn laatste gebied dat ik pakte blijft een paars balkje in staan.dit is ook de enige plek waar ik telkens word aangevallen als me Hood weer onder atack is Dit paarse balkje is ook over te nemen hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.