Volvo-Friesland Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Is het de moeite waard om LCS Voor de PS2 te halen? Ik bedoel, ik heb gehoord dat een PSP sneller rekent ofzo maaar hoe is het op de PS2 dan? Ik heb het spel al op de PSP en dat beviel me wel degelijk goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 Op de PS2 zijn de laadtijden natuurlijk korter, is het beeld een stuk groter en de besturing volgens mij een stuk aangenamer. Ook zijn de graphics wat beter dan de PSP versie. Als geld je geen rol speelt zou ik het zeker doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 LBS is stad anders op de ps2 dan op de psp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 LBS is stad anders op de ps2 dan op de psp nee inprincipe is het spel gwn het zelfde alleen hebben ze de ps2 versie wat opgefleurd zodat ie er op de ps2 wat beter uit ziet en ze zullen we n paar kleine aanpassingen hebben gedaan omdat het natuurlijk een andere console is maar de stad of gameplay is daardoor niet veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Lijkt me wel chiller groter beeld. En dan ken je de filpmjes ook groter zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.