Jump to content

de wapen onder de politie helikopter

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik 3 sterren heb dan komt er een politie helikopter naar me en hij heeft een machine geweer onder hem en kan tegen me schieten mijn vraag is nu kun je ook schieten met een politie helikopter terwijl je zelf er in zit????? :?

Alvast bedankt

Geplaatst:

gaat dat dan met een hunter want ik denk dat mijn controls verkeersd zitten en ik alleen maar raketten schieten???

Geplaatst:
Met een Hunter kan je wel schieten. Met Ctrl schiet je raketten af, met Alt schiet je kogels af. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik denk dat er als je een politieheli achter je aan hebt dat er gewoon een agent met een machinegeweer inzit met de deur open.

Geplaatst:
Met een Hunter kan je wel schieten. Met Ctrl schiet je raketten af, met Alt schiet je kogels af. ;)

Is het niet dat je met Ctrl kogels afschiet en met de linker muisknop of Alf raketten afschiet?

ik denk dat er als je een politieheli achter je aan hebt dat er gewoon een agent met een machinegeweer inzit met de deur open.

Zou best kunnen.

Geplaatst:

Dat lijkt me sterk. Als je op het water de politie achter je aan hebt, komt er ook een Predator die op je schiet. Als je zelf een Predator weet te bemachtigen (lastig, maar mogelijk) kan je met NUM0 schieten. Ik denk dat Rockstar Games vergeten is om die optie ook aan de SAPD heli's toe te voegen.

Geplaatst: (bewerkt)

Onder een SeaSparrow zit ook een geweer! En onder Politie helicopter zit wel een Zoeklicht ;) Die je activeert met de 'Horn' toets! Alleen tussen 20 u en 06 u

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

Nee.

Volgens mij niet.

Dat geweer onder de Police Maverick schiet ook heel ver onder water.

en je kan er met geen enkele code tegen.

Hij is supersterk

Geplaatst:
Nee.

Volgens mij niet.

Dat geweer onder de Police Maverick schiet ook heel ver onder water.

en je kan er met geen enkele code tegen.

Hij is supersterk

Zeg dat wel ja.

Ik had een weer iets stouts gedaan, ging ik me verstoppen diep onder het water.

Maar je ziet nog steeds de stralen komen!!!!

Slaat nergens op.

Geplaatst:

Er kan eigelijk geen mannetje inzitten met een machine-geweer met de deur open.

Als je een Heli neerhaalt zit er niemand in....

Geplaatst:

Dit is niet echt een goed argument, vind ik. Als je hier vanuit gaat kun je je namelijk ook eveneens afvragen waarom de Police Maverick daadwerkelijk kan vliegen, aangezien er ook geen bestuurder aanwezig is. Waar de geweerschoten precies vandaan komen, is niet echt duidelijk. Het zou mogelijk kunnen zijn dat het spel je wilt laten geloven dat er een agent uit de Police Maverick hangt, en deze je dus onder vuur houdt. Een Police Maverick is voor zover ik weet niet uitgerust met wapens, wat bij een Predator wel het geval is, dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar goed, GTA is nou eenmaal niet realistisch, dus alles is in principe mogelijk.

Geplaatst:

Dit is niet echt een goed argument, vind ik. Als je hier vanuit gaat kun je je namelijk ook eveneens afvragen waarom de Police Maverick daadwerkelijk kan vliegen, aangezien er ook geen bestuurder aanwezig is. Waar de geweerschoten precies vandaan komen, is niet echt duidelijk. Het zou mogelijk kunnen zijn dat het spel je wilt laten geloven dat er een agent uit de Police Maverick hangt, en deze je dus onder vuur houdt. Een Police Maverick is voor zover ik weet niet uitgerust met wapens, wat bij een Predator wel het geval is, dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar goed, GTA is nou eenmaal niet realistisch, dus alles is in principe mogelijk.

Niet realistisch? Lol wat vind jij er niet realistisch aan? Ik vind GTA juist super realistisch. De bugs niet meegeteld natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...