Jump to content

Health

Recommended Posts

• 1 year later...
Geplaatst:

je hoeft niet perse tot 12 bv tot 4 dan moet je veel schieten enzo in de missies of buiten de misssies krijg je er af en toe wat bij

Geplaatst:

De makkelijkste manier is die van BrokenTable.

Ik denk niet dat het anders kan. Dat van Carl_Johnson2 geloof ik niet zo zeer?

Geplaatst:
De makkelijkste manier is die van BrokenTable.

Ik denk niet dat het anders kan. Dat van Carl_Johnson2 geloof ik niet zo zeer?

Heel af en toe komt er dan wel wat bij, dacht ik...

Maar de manier van BT is inderdaad het beste.

Maar even iets anders, dit is een topic van een jaar oud. :sst:

@ Carl_Johnson2, geen topics bumpen. :engel:;)

Geplaatst:

Er komt alleen "Health" bij als je balkje niet helemaal vol is. Heb je net een missie gedaan of van een dak gevallen, je bent gewond geraakt (health balkje minder vol). Na een tijdje gaat dan de health balk omhoog.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

in angel pine ( vlak bij de grote berg ) zijn de ambulance missies zeer makkelijk en heb je ze zo uitgespeeld, en dan is je max health helemaal vol, een andere manier om het sloom te doen is veel sporte, renne etc, en tijdens het spel ( omdat je dan ook rend terwijl je hiet nier door hebt dan sport je ook een beetje en gaat je max health ook omhoog )\

Geplaatst:

ik heb gehoord (ik weet het niet zeker want ik heb het nog niet geprobeerd) dat als je iets gaat drinken dat er dan wat healt bij komt maar of dat waar is dat weet ik niet, dus probeer het maar :)

Geplaatst:
ik heb gehoord (ik weet het niet zeker want ik heb het nog niet geprobeerd) dat als je iets gaat drinken dat er dan wat healt bij komt maar of dat waar is dat weet ik niet, dus probeer het maar :)

je maximale health gaat dan niet omhoog, je krijgt er dan wel health bij als je gewond bent geraakt. ;)

Geplaatst:

Bij elke missie ben je veel aan het doen dat je Health ohoog gaat. Je gezondheid wordt in het echt ook beter als je veel werkt, dus daarom. Als je eet gaat je Health wel omhoog, maar dat is alleen als je gewond bent.

Geplaatst:

Is er een mogelijkhedi om de healt van een homie op te drijven als die afgenomden is?

btw: is het bij iedereen dat de homies slecht schieten? of moet je hen ook trainen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...