volvoboy Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Ik wil graag weten hoe je snel je health balk langer krijgt. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 De ambulance missies doen t/m level 12 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 je hoeft niet perse tot 12 bv tot 4 dan moet je veel schieten enzo in de missies of buiten de misssies krijg je er af en toe wat bij Reageren
Rekam Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 De makkelijkste manier is die van BrokenTable. Ik denk niet dat het anders kan. Dat van Carl_Johnson2 geloof ik niet zo zeer? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 De makkelijkste manier is die van BrokenTable. Ik denk niet dat het anders kan. Dat van Carl_Johnson2 geloof ik niet zo zeer? Heel af en toe komt er dan wel wat bij, dacht ik... Maar de manier van BT is inderdaad het beste. Maar even iets anders, dit is een topic van een jaar oud. @ Carl_Johnson2, geen topics bumpen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Er komt alleen "Health" bij als je balkje niet helemaal vol is. Heb je net een missie gedaan of van een dak gevallen, je bent gewond geraakt (health balkje minder vol). Na een tijdje gaat dan de health balk omhoog. Ruurd31.. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ja de manier van broken table is inderdaad makkelijker dan is het in 1x af Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 in angel pine ( vlak bij de grote berg ) zijn de ambulance missies zeer makkelijk en heb je ze zo uitgespeeld, en dan is je max health helemaal vol, een andere manier om het sloom te doen is veel sporte, renne etc, en tijdens het spel ( omdat je dan ook rend terwijl je hiet nier door hebt dan sport je ook een beetje en gaat je max health ook omhoog )\ Reageren
cj_sucks Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ik heb gehoord (ik weet het niet zeker want ik heb het nog niet geprobeerd) dat als je iets gaat drinken dat er dan wat healt bij komt maar of dat waar is dat weet ik niet, dus probeer het maar Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ik heb gehoord (ik weet het niet zeker want ik heb het nog niet geprobeerd) dat als je iets gaat drinken dat er dan wat healt bij komt maar of dat waar is dat weet ik niet, dus probeer het maar je maximale health gaat dan niet omhoog, je krijgt er dan wel health bij als je gewond bent geraakt. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Bij elke missie ben je veel aan het doen dat je Health ohoog gaat. Je gezondheid wordt in het echt ook beter als je veel werkt, dus daarom. Als je eet gaat je Health wel omhoog, maar dat is alleen als je gewond bent. Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Is er een mogelijkhedi om de healt van een homie op te drijven als die afgenomden is? btw: is het bij iedereen dat de homies slecht schieten? of moet je hen ook trainen? Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 1.Nee,dit is niet mogelijk. 2.Dit is ook niet mogelijk. Mvg,Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.