Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
:? wat bedoel je eigenlijk met deze topic????

Deze topic is bedoeld voor mensen die graag de fabuleuse kunsten van Ferre willen bewonderen. Je kan dit topic vergelijken met een museum allemaal saaie kunst stukken, maar dat ene werk schiet er net weer even boven uit.

Je raakt gelijk gepasioneerd van het werk van deze kunstenaar en het enige wat je uiteindelijk kan zeggen is "Wow" of in jouw geval ":? wat bedoel je eigenlijk met deze topic????".

@Tunix: Lees het bericht nog is en je begrijpt waarom ik "Deze" gebruikt i.p.v. "Dit".

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Mooi hoor Ferre. Typisch jouw stijl, alleen ik heb wel eens mooiere creaties van je gezien.

Je render (ik neem aan dat híj Flea is, maar ik ken hem niet) ziet er grappig uit door zijn gezichtsuitdrukking. Leuk kringetje om je render met effecten. Mooie kleur, en hij past goed bij je render. Best knap dat je dat kringetje zo hebt gekregen zonder C4D's.

Hoort dat witte lijntje aan de linker-rand van je render? Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar smaken verschillen. Voor de rest een mooie sig hoor. Het is best mooi dat het kringetje zo overvloeit in het zwart. Ik geef een 8.2/10. Ga zo door ^_^.

@Ewoud: Leuke beschrijving van dit topic :).

Geplaatst:

Hmm het eerste wat in me opkomt is dat je er weer wat mooi's van hebt gemaakt ferre.

Het viel me alleen wel al na een langer tijdje op dat ik je plaatje of render ik kan hem er niet echt een van maken. Mij niet goed licht. Hij heeft bij ze hoofd ook een wit randje om hem heen wat niet overheen komt met de rest van de sig. Je hebt hem gelukkig dan weer wel erg mooi ingepakt met een leuke en mooie brush. Vooral door die brush krijgt het de look waardoor ik deze sig vrij mooi vind. Je naam vind ik wel wat matigjes. Maar zoals lord of war ook al zij : De tekst is het onbelangrijkst in een sig. En eigenlijk heeft hij nog gelijk ook :bonk: .

Nice hoor. 8 :)

Geplaatst:

het is een mooie sig! vind de render echt mooi :)

de effecten vind ik ook heel mooi maar het is niet mijn style qua effecten maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen!

heb er eigenlijk niks fouts op aan te merken

8,5/10

Geplaatst:
Hoort dat witte lijntje aan de linker-rand van je render? Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar smaken verschillen.

Dat witte is het licht, netzoals het zwarte schaduw is. Het is een stock met een donkere achtergrond. Het leuke daarvan is dat je dan veel met zoiets kan doen. Ik ben gaan smudgen met een splatter brush; van Flea af, naar de zwarte achtergrond. Het is vooral smudge en een paar filters en adjustments layers.

Bedankt voor de reacties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...