Jump to content

waar vindt ik de SA ultimate editor

Recommended Posts

Geplaatst:

weet er iemand waar ik de mod kan vinden van SA ultimate editor ik heb al gezocht bij de downloads maar vond niets weet er iemand miss. een site :?

Geplaatst: (bewerkt)
De link is dood!!!! :td:

klik. Je kan beter zelf even dat laatste klikje maken dan dat men je een directe link geeft, aangezien die nog wel eens niet willen werken met betrekking tot hotlinking of iets dergelijks.

Je hebt gelijk, van de wijs gebracht door VWO-ers post. Vind je dit een betere link?

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst: (bewerkt)
Je hebt gelijk, van de wijs gebracht door VWO-ers post. Vind je dit een betere link?

Dit is toch het goede antwoord, wat Preddy gegeven had? Want die link gaat toch naar 'The san andreas ultimated ediitor', of bedoel je iets anders misschien? Volgens mij had je zijn Edit niet gezien en dacht je dat het antwoord nog altijd niet gegeven was, toch? :)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Dit is toch het goede antwoord, wat Preddy gegeven had? Want die link gaat toch naar 'The san andreas ultimated ediitor', of bedoel je iets anders misschien? Volgens mij had je zijn Edit niet gezien en dacht je dat het antwoord nog altijd niet gegeven was, toch? :)

oooh ik had het niet gezien

maar bedankt Jon-asses, VWO-er, hooligun, Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...