EXIT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 wie kan voor mij de patriot uit VC of GTAIII converteren naar SA maakt niet uit welke wielen je er onder zet ik wil hem zelf veranderen in een 3D motor en zo Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Exit, de patriot zit ook in GTA Sa hoor. Dus waarom zou je hem converteren? Er zit nauwelijks verschil in.. Reageren
EXIT Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) nouwlijks verschil? ben je blind? ik wil met een hummer rond reiden niet met een of andere japanse namaak (liefst die van GTA3) zie wikigta SA GTAIII GTA VC nouwlijks verschil he! hummer H1 Bewerkt: 21 februari 2007 door EXIT Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Behalve dqat je bij de sa hummer zo'n uitlaat geval ziet is er niet veel verschil nee Reageren
SWYV Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 neosyp, kijk ook naar de dak vorm GTA SA heeft zo'n schuine voorruit, dus namaak + onnozele uitlaat maar EXIT, kun jij niet zelf GTA3 of VC models importeren in Zmod2? ik dacht dat jij wel wist hoe Reageren
EXIT Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) ik heb nog nooit een model geconverteert en omdat er alleen maar in de master tutorial list alleen maar een tut staat over 3ds max zou ik ook niet weten hoe het moet. ik krijg de moddelen van gtaIII wel in zmod maar als ik ze dan naar gta sa wil overzetten loopt er altijd iets fout waar door ik de modelen niet zie in gta SA verschillen patriot - deuren - schuine ramen - spug lelijke uitlaat - bumpers - verhoudingen van grote Bewerkt: 21 februari 2007 door EXIT Reageren
SWYV Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 heb jij wel de collision bijgevoegd in de SA .dff? want .dff van III importeren dan meteen exporteren naar SA .dff heeft geen collision dus crasht de spel Reageren
EXIT Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) ik had de col van de patriot van sa er bij gedaan om te testen. maar dat werkte niet het begint een beetje te lukken alleen heb ik nog een probleem met de TXD. ondertussen txd probleem opgelost vermoordt me niet door deze dubbelpost, nee help ik heb een fout begaan. genade genade Bewerkt: 1 maart 2007 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.