evilstefboy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 het was al lang geleden dat ik SA had gespeeld en ik dacht: laat ik hem weer eens gaan spelen. dus ik doe de DVD erin, krijg het menu en klik op install GTA:San Andreas. de computer begint te laden en er komt een plaatje met designed by demoshield. dan houdt het laden op en gebeurt er niks meer. kwartier later, nog steeds niets. ik probeer het opnieuw maar weer niets. waarom doet hij het niet meer? alvast bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Uit je verhaal kan ik opmerken dat hij het dus wel gedaan heeft? Als dat het geval is heeft waarschijnlijk je video-kaart even een update'tje nodig. Deze vind je door Start>Uitvoeren>dxdiag>Beeldscherm, als je de fabrikant weet even naar de site surfen en de juiste driver downloaden. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) update gedaan, maar het werkte niet. ik zie nu dat de DVD zeer beschadigd is, ik heb dus gister ff een torrent ervan gedownload wie het wel doet, dus ik gebruik die nu Bewerkt: 22 februari 2007 door evilstefboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.