Jump to content

denk je dat er bij GTA IV....


Woetsha

GTA IV  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk je dat er bij GTA VI bij elke huis binnen kan????

    • ik wil het wel maar ik denk dat het er niet gaat zijn
      40
    • ik wil het niet maar het gaat er wel zijn
      1
    • ik wil het niet en het gaat ook niet komen
      15
    • ik wil het wel en het gaat er ook zijn
      6


Recommended Posts

Op zich zou dat wel leuk zijn .. dan krijg je net zo iets als bij True Crime NY .. maar op laast zul je dan telkens weer de zelfde dingen tegenkomen in een huis .. dus wordt dat op laast wel saai ..

Ik hoop dat je wel in meer gebouwen/huizen kunt als in andere gta's .. maar niet in alle huizen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich zou dat wel leuk zijn .. dan krijg je net zo iets als bij True Crime NY .. maar op laast zul je dan telkens weer de zelfde dingen tegenkomen in een huis .. dus wordt dat op laast wel saai ..

Ik hoop dat je wel in meer gebouwen/huizen kunt als in andere gta's .. maar niet in alle huizen. :engel:

Ja dat wel maar dan moeten er veel verschillende interieuren zijn anders wordt het saai zoals bij Gta SA in de Badlands ziet bijna elk SaveHouse het zelfde uit en dat wordt saaai :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal leuk zijn, maar dan moeten ze wel verschillende interieurs gebruiken! Want in gta VCS kan je ook in veel interieurs, maar het ziet er bijna wel allemaal hetzelfde uit. Bijvoorbeeld de kledingwinkels en de supermarkten, die zijn allemaal bijna hetzelfde. En je moet wel wat kunnen in een interieur! Want in VCS kan je niks in zo'n winkel. In gta SA kan je tenminste wel kleding kopen.

Maar ik denk niet dat je in elk gebouw kan. Want anders wordt het spel veel te groot.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou ook wel overal in willen, maar dan word idd het spel veel te groot (tenminste, niet voor mij, kan nog makkelijk 200 GB kwijt :puh: ). Ze zouden misschien wel in de toekomst meer dingen kunnen toevoegen en die op een server zetten, zodat je online de dingen binnenhaalt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord is simpel: Procedural generation. Dit wordt gebruikt in Just Cause voor het maken van de kleinere eilanden en in bijvoorbeeld Spore voor bijna alles. In Spore kan je met wat simpele bouwstenenen en de hulp van procedural generation bijna oneindige combinaties maken in bijvoorbeeld je personage en de gebouwen die je bouwt. Als men voor bijvoorbeeld winkels die beroofd kunnen worden en huizen waarin gestolen kan worden zoiets doet kan men honderden combinaties maken. En het neemt heel weinig plaats in omdat het alleen wiskundige codes zijn. Zo werd voor het spel RoboBlitz 500 mb aan textures naar 50 mb gebracht door middel van deze codes. Op deze manier kun je een grotere wereld creëren zonder jaren er mee bezig te zijn en zonder veel GB's in beslag te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...