Jump to content

San Andreas Street Project

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik ben van plan een grote mod te gaan maken voor san andreas waarbij het om straatracen, pimpen etc. gaat. Ik zoek alleen mensen die me kunnen helpen! Lijkt het je leuk om te joinen, dat kan gerust! Waar ik naar opzoek ben zijn:

- Mensen die missies kunnen maken (zoals straatraces).

- Textuurders

- Modellers

Kun jij een van deze dingen, of kan je het allemaal? Alle hulp is welkom!

Met vriendelijke groeten,

JelleVD :cya:

EDIT:

Leden tot nu toe:

Textuurders:

-JelleVD

-Kevin_Software

-ChzN

Mission Modders:

-Mendez

Modellers:

{Op dit moment nog geen modellers}

Bewerkt: door jellevd
Geplaatst:

Okee Kevin Software, dat is goed :) , en mendez, ik had als idee dat alle gewone missies weggaan en dat er straatraces en misschien nog andere missies voor in de plaats komen, maar daar moet ik nog over nadenken.

Geplaatst:

lijkt vet cool ik zou graag willen meedoen maar kben pas beginner met modden srry

ff een tip maak het gumball 300 -achtig dat als je te snel gaat de flikken achter je aan krijgt en ze dan eraf racen lijkt super

Geplaatst: (bewerkt)

Ok is goed ChzN! :Y

Ik denk dat ik texturen ga veranderen, mendez, jou stuur ik nog een pb met wat ik precies voor missies in gedachte heb.

Groetjes,

Bewerkt: door jellevd
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kan op dit moment niet verder want mijn cd is verrot weet iemand waar je de no-cd crack kan downloaden dan kan ik weer verder.

Geplaatst:
Ik kan op dit moment niet verder want mijn cd is verrot weet iemand waar je de no-cd crack kan downloaden dan kan ik weer verder.

Het gebruik van de No-CD/DVD-crack valt onder de categorie "illegale software" en het bespreken van dit programma is helaas verboden op het forum. Daar ben je niet mee geholpen, dat besef ik, maar het is nu eenmaal 1 van de regels......

Geplaatst:

Het gebruik van de No-CD/DVD-crack valt onder de categorie "illegale software" en het bespreken van dit programma is helaas verboden op het forum. Daar ben je niet mee geholpen, dat besef ik, maar het is nu eenmaal 1 van de regels......

Dat is te begrijpen ik regel het wel buiten het forum :puh:

Geplaatst:

Klopt, dat is niet illegaal. Maar wij kunnen hier niet zien of iemand de originele cd/dvd heeft. Het is dus ook mogelijk dat hij gedownload is of even geinstalleerd en daarna een no-cd-crack gebruikt. Daarom hebben wij hier op het forum de regel dat hier niet over gepraat mag worden, ondanks dat er een kans bestaat dat die crack voor niet-illegale doeleinden zou worden gebruikt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...