Jump to content

Claude In Sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was bij een vriend en ik ging GTA lll opnieuw spelen

(die van mij is kapot :duh: )

en heb je een missie waar je kleding moet wisselen.

Wel toevallig dat hij precies dezelfde kleding aankrijgt als in Gta San Andreas.

luiheid van Rockstar om Claude geen andere kleding te geven ?

Geplaatst:
luiheid van Rockstar om Claude geen andere kleding te geven ?

Ik denk eerder dat Rockstar dit met opzet gedaan heeft, met als doel hem nog herkenbaarder te maken. Nu valt het je vrijwel gelijk op dat het Claude uit GTA III is. Als hij andere kleren aan zou hebben gehad, zou je hem waarschijnlijk niet herkent hebben, aangezien je in GTA San Andreas er pas achter komt dat hij Claude heet. Zijn kleren dienen dus gewoon als herkenningspunt, althans, dat lijkt mij de meest logische verklaring.

Geplaatst:
Ik denk eerder dat Rockstar dit met opzet gedaan heeft, met als doel hem nog herkenbaarder te maken. Nu valt het je vrijwel gelijk op dat het Claude uit GTA III is. Als hij andere kleren aan zou hebben gehad, zou je hem waarschijnlijk niet herkent hebben, aangezien je in GTA San Andreas er pas achter komt dat hij Claude heet. Zijn kleren dienen dus gewoon als herkenningspunt, althans, dat lijkt mij de meest logische verklaring.

Logische feiten. :)

Geplaatst:

Het is zelfs nog veel sterker dan dat hij de kleren van jaren geleden terugkrijgt in 8 Balls hide-out: Hij heeft die kleren tijdens zijn arrestatie nog aangehad! In de intro zie je hoe Claude de bank berooft in de bekende leren jas en groen broek. Na zijn arrestatie wordt dit verwisseld met gevangenisuniform. Even later wijst 8 Ball hem een onderduikadres en simsalabim: Daar liggen zijn eigen kleren. Inderdaad niet echt logisch, maar zoals Bling zegt hoogstwaarschijnlijk om het personage herkenbaar te maken.

Claude ziet er in GTA San Andreas overigens wel jonger uit, dus er is wel gelet op het feit dat er jaren tussen GTA III en GTA SA zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...