Jump to content

Bright Vs Djani

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: freestyle

Soort design: Signature

Size design: maakt niet uit

Render: maakt niet uit

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: zsm

extra: geen teksten

Groeten, Bright

Bewerkt: door Bright

1e Fout, er staat nog tekst in :ch:

2e fout, zie ook nu pas dat geen animatie is :N dus ik ga proberen zo snel mogelijk 1 te maken

3e Poging:

girlre6.png

hopen dat die nu wel goed is :bier:

Bewerkt: door Djani
Geplaatst:
Ik wil wel ik ben niet zo goed

:post-38663-1171998413.jpg

Neem mij :D

hey, aangezien ik eerder was met posten van pic zou ik t wel zo eerlijk vinden dat de battle tegen mij word gehouden. want als hij zou kunnen kiezen met wie die wilt doen kan die eerst gaan kijken welke sig beter is en dan kiest die die persoon wss juist niet * ik zeg hiermee niet mee dat je pic slecht is, kan ook zijn dat die mijne slechter vind* maar dat wou ik ff zeggen :engel:
Geplaatst:

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.. Djani komt dus als eerste in aanmerking voor deze battle.

Ok hier is de mijne:

sig2battlezg7.jpg

djani:

girlre6.png

Edit: zou een mod de titel willen veranderen??

Ik stem op Bright.

Bright:

Ik vind die achtergrond heel gaaf bij jou en die randjes om de render vind ik ook heel mooi(als je begrijpt wat ik bedoel).

Djani:

Jouw achtergrond is ook erg mooi, en de render staat er goed in maar ik vind de BG toch ietsje rommelig.

Dus, het is Bright.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar bright om een heeeeeele simpele reden. Namelijk omdat ik Bij je tgenstander alleen maar een c4d zie. Jij wint in mijn ogen bright ^_^

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: Bright

Die van Djani vind ik TE simpel en overal waar te voor staat is niet goed :bonk: . Maar even serieus!

Jullie hebben alle 2 een mooie render alleen zit die bij Bright er veel beter in verwerkt. Ook heeft Bright gebrushed en Djani veel C4D. Ook de ribben passen goed bij die van Bright. Wat mij nu ook opvalt is dat Bright een betere border heeft.

Greetz, WG.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Djani. Het zijn twee simpele signatures, zoals blijkbaar ook de bedoeling was (geen tekst etc). Die van Djanie straalt rust uit, wat goed past bij de stijl van de signature. Bright, je background is wel mooi maar hij past niet echt bij je render. Probeer de volgende keer wat meer effecten, die beter bij je render passen. Djani, jouw render past wel goed bij de background, maar ik vind hem niet zo goed ingeblend. Mijn stem gaat uiteindelijk naar jouw omdat je signature de rust uitstraalt die ik bij Bright niet zie.

Geplaatst:

Allereerst om te beginnen vindt ik alle2 prachtige sigs:

Die van Djani is ook wel mooi maar het is iets te simpel :?

De render vindt ik bij jullie alle 2 mooi maar bij Bright gaat het zeg maar wat dieper.

Bright heeft ook gebrushed en jij C4D dus mijn stem gaat naar Bright :Y

nog meer stemmen?? :engel:

Tussenstand 4-1 voor mij.

Geplaatst:
Ik stem voor djani omdat http://www.deviantart.com/deviation/29023721/ . Ik vind zelf verzonnen dingen leuker, natuurlijk is een tut wel cool en handig enzo maar gebruik dan wel je eigen plaatjes en style enzo.

een tut volledig volgen op een paar dingen na *de naam* komt aardig in de richting van rippen vind ik zelf, maja dat is mijn mening :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...