Xyron Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Heya guys Ik zat is ff weer forums door te lezen , en zag is een leuke tut/nieuwe stijl; en ik dacht ik ga ff hem uitproberen. ik ben niet al te tevreden met me sig , beetje een nieuwe stijl voor mij; naja niet vaak mee gewerkt. Tips/rates and comments pls:) Hier is de sig: Bedankt Xyron Bewerkt: 20 februari 2007 door Xyron Reageren
BigM Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Hm hij is inderdaad niet zo super. Opzicht is hij wel mooi. Op de background kan ik duidelijk een stock zien van iets van een stad denk ik. Ik zie iedergeval een lamp die vol op schijnt en die vind ik te sterk in de sig liggen wat wel jammer is. Je hebt er een brush door gedaan die ook op bloed spatten lijkt (dat daar ook gebaseert is). Ik vind die brush er personelijk alleen niet bij passen. En net als bijna al je sig's tot nu toe vind ik je tekst. Sorry dat ik het zeg maar gewoon zwaar *******. In onze forum tutorial staat onder de photoshop guide ookwel waar je mooiere fonts vandaan kan halen. Je huidige sig vind ik personelijker mooier. Ik vind dat je die style opzeker moet houden. Maar voor een begin kan deze ook nog wel aardig. Een redelijke tot zwake 7 >Dit is een goed bedoelde mening en pak het dus ook zo op en niet personelijk< Reageren
Xyron Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Haha jaha bedankt BigM het is inderdaad een stock, maar is ook zo bedoeld he. Maja ik probeer het ook voor de 1e keer, en heb ook niet echt andere brushes/fonts gebruikt. En zoals je al zegt : me tekst is zwaar klote trueee:) maar ik heb er altijd probs mee, en ik vind de tuts hier over tekst niet echt wat.. helpt me niet echt en vind het ook niet al te mooi. Jah en dat brushen is HELEMAAL verkeerd gegaaan , daarom vind ik het ook niks:p maja nog bedankt;) Xyron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.