Dynamic Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Hoi, Ik heb een probleem met SA:MP. Mijn probleem is dat ik SA:MP heb gestart en een server kies en dan op join druk hij alles doet. Er staat dan ''Connection succesfull'' en daarna wil hij naar het skin kies menu gaan en dan crasht hij vanzelf. Ik heb GTA SA al opnieuw geinstalleert en SA:MP ook. Hij geeft trouwens een error en ik heb geen problemen bij mijn firewall, De Singleplayer mode werkt gewoon wel normaal maar Multiplayer niet. Ik weet 100% zeker dat ik versie 1 heb omdat ik het spel al vanaf de release heb. Kan iemand mij hier mee helpen alvast bedankt. Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Je zou een andere server kunnen aanklikken. Sommige gamemodes zijn zo buggy gemaakt dat ze in het begin al chrashen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Als het bovenstaande niet werkt zou het ook handig zijn als je even zegt wat je error meldt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.