profile Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 geraak maar niet voorbij dat level met al die bomen.Denk het 4de hulp A.U.B Reageren
Jowx Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Op welke consoles heb je het spel, welke versie heb je en wat is precies het probleem? Als je een beetje meer uitleg geeft is het voor ons makkelijker om je te helpen met je problemen, op deze manier kunnen we je niet eens helpen omdat we niet weten welk deel het is. Dus post wat meer informatie zodat we je kunnen helpen, daar naast verplaats ik het topic naar het 'RPG & RTS Forum' omdat ik hem meer bij het RPG genre (Eigenlijk Actie/Platform) vind passen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) geraak maar niet voorbij dat level met al die bomen.Denk het 4dehulp A.U.B Hier is een echte expert! Ik heb alle delen tot nu toe behalve die op de PSP De Ratchet and Clank spellen zijn trouwens op de PS2 Ontopic: Ik denk dat je Ratchet And Clank 1 bedoelt en het level 'Novalis', kun je me precies zeggen wat je niet haalt? Bewerkt: 20 februari 2007 door ArticLight Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.