Wanted Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 hoe kan je heel snel gaan met de Hydra? ( ik heb GTASA op de PS2 dus wel graag de besturing op de PS2 ) in de missie Vertical Bird moet je met een Hydra boten kapotschieten maar om daar te komen ga ik niet echt snel ( de Hydra gaat alleen schuin net als in een heli) ook bij de Race Tournaments op het vliegveld in Las Venturas moet je bij het onderdeel Military Service ook gaan vliegen met de Hydra dat duurt bij mij dan ook heel lang volgens sommigen is de Hydra het snelste vliegtuig in GTASA maar bij mij echt niet! is dit normaal op de PS2 of doe ik iets fout?? kan iemand mij uitleg geven om heel snel te gaan MVG Mark Menzo Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) hoe kan je heel snel gaan met de Hydra? ( ik heb GTASA op de PS2 dus wel graag de besturing op de PS2 )in de missie Vertical Bird moet je met een Hydra boten kapotschieten maar om daar te komen ga ik niet echt snel ( de Hydra gaat alleen schuin net als in een heli) ook bij de Race Tournaments op het vliegveld in Las Venturas moet je bij het onderdeel Military Service ook gaan vliegen met de Hydra dat duurt bij mij dan ook heel lang volgens sommigen is de Hydra het snelste vliegtuig in GTASA maar bij mij echt niet! is dit normaal op de PS2 of doe ik iets fout?? kan iemand mij uitleg geven om heel snel te gaan MVG Mark Menzo Je moet de rechter Anlog Stick naar voren duwen. De motoren kantelen dan, als hem lang genoeg naar voren houd zal het beeld een beetje veranderen en zal de Hydra zoals alle andere vliegtuigen verticaal gaan. De mode waarin jij zit is alleen handig om op kleine stukken te landen. Dan kun je namelijk horizontaal landen en opstijgen. Bewerkt: 20 februari 2007 door ASPHALT Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 De Hydra is inderdaad het snelste voertuig, alleen gaat hij niet zo snel als je niet weet hoe het moet. Op de PS2 moet je rechter joystick naar voren doen om sneller te kunnen. En pas op, je gaat dan echt lekker snel hoor, dus neem eerst even wat hoogte voordat je dat doet. Voor de rest van de besturing (ook van de Hydra) kun je hier kijken. Daar staan alle controls voor de PS2 Veel plezier en succes ermee mark menzo! Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Op de pc moet je voor het kantelen van de jets gebruik maken van de "special knoppen" Bij controls kun je deze vinden onder "Special left, right, up en down." voor het kantelen heb je special up en down nodig, dezelfde knoppen die je gebruikt om te "dansen" met je lowrider. >>> Door Dutchy3010: In de beginpost wordt vermeld dat het voor de PS2 is, wat deze post behoorlijk overbodig maakt . Graag in het vervolg eerst heel het topic doorlezen, of op zijn minst de beginpost. <<< Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ik wist dit eerst ook niet tot vandaag kwam ik erachter dat ik die motoren kon bewegen zodat k lekker snel ga Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Je moet er trouwens wel voor zorgen dat de wielen worden ingeklapt, anders gaan de jets niet aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.