Jump to content

Jur2225's the modder

Wat vinden jullie? (Eerst downloaden!)  

8 leden hebben gestemd

1. 1. 1. de readme. Is de readme goed???

• Ja
      0
    • kan beter
      0
    • moa
      0
    • beetje vaag
      0
    • vaag
      0
    • stom
      0
  2. 2. 2. Zijn de skins mooi?

• Geweldig!
      0
    • stoer
      0
    • mooi
      0
    • ja, kan beter
      0
    • slecht
      0
    • LLLLEEEELLLIIIJJJKKKK!!!
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

OPROTTEN!!!!

>>> Door GT-Sheep: Bovenstaande uiting van ongenoegen levert je 20% op. Tevens het topic gesloten en de downloadlink verwijderd. Op dergelijke posts zitten we niet te wachten<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Misschien kun je wat meer info over je skins geven?

Bijvoorbeeld screens en wat ze vervangen.

Krijgt CJ hiermee andere kleren of krijgen andere ped's andere kleren?

Ik wacht op screens en info ;)

Gratz,

Boris H.

Eh Fabian Jur , het is mischien beter dat je de skins gewoon hier platst want ik heb ze nog steeeds niet gekregen op msn ..

Bewerkt: door Cenzy
Geplaatst:

Froodooo is een zeer gerespecteerd ML op dit forum en dat hij je toestemming heeft gegeven is prachtig. De volgende keer is het echter handig om als je iets wilt in een forum en ergens toestemming voor wil hebben de crew te raadplegen: moderators, global-moderators of admins. Of om te reageren op PM's die ik je stuur natuurlijk :?

Geef voor je mods even screens en een beschrijving, want zo wordt het bijzonder onaantrekkelijk om het te downloaden. Wat doet het, hoe ziet het er uit? Kortom: info.....

Ik zal het even uitleggen. :) Jur2225 heeft wat skins gemaakt voor Vice City (die je in de 'skins' map kunt pleuren zetten). En hij wil weten wat wij er van vinden.

Mijn mening: Ik vind de skins eigenlijk niet mooi, ze zijn allemaal met paint gemaakt en veels te groot. Ik ga ze dus ook niet gebruiken.

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Ik vind ze niet zo heel mooi eerlijk gezegt. maar misschien als je wat meer oefend dat het toch wel iets word :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...