aznstryker Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 ik snap 1 ding niet VCS speelt af in 1984 en LCS in 1998 en in VCS heb je wel helikopters / stuntvliegtuig en waarom heb je dat niet in LCS?? die speelt tog veel later af dan VCS dus eigenlijk hoort ewr tog helikopters te zijn Reageren
SummerBase Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Dat is niet helemaal waar. In "GTA Liberty City Stories" zitten wel helikopters, alleen normaal gesproken kun je deze niet gebruiken. Dit hebben ze er op het laatste moment uitgehaald, omdat hier te weinig tijd voor was. Met het programma genaamd: 'Cheatdevice' kun je wel een helikopter spawnen en daarna kun je dan vliegen. Ook kun je een helikopter uit één van de missies halen in Liberty City Stories. Het was dus wel de bedoeling, maar het is er toch niet van gekomen. En omdat er in GTA III ook al niet gevlogen kon worden in een helikopter zal het wel een logische link geweest zijn dat het ook niet kan in GTA LCS en in III was de techniek er nog niet genoeg voor. In GTA Vice City hadden we als spel al een helikopter en dat zorgt er voor dat er automatisch die link gelegt wordt tussen de stories formatie en de normale game. Dan kom je er op uit dat het wel een helikopter er in moet zetten en hier hebben ze ook rekening mee gehouden, en dat is gelukt ook. Verder is het wel wat raar, maar goed zo kun je over van alles discuseren wat maar enige afwijking heeft. Reageren
Caltson Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ...wat ik er ook aan wou toevoegen, is dat Liberty City helemaal ten noorden compleet onafgewerkt is. Hiermee bedoel ik als er heli's in het spel zouden zitten, zouden de pijpleidingen die het terrein afbakenen niets uithalen en het onafgewerkte deel z kunnen bekijken. dus als het in GTA 3 mischien afgewerkt was, zouden er wel heli's in gta Liberty city stories gezeten hebben. Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 In de GTA serie hebben ze ook de beschikking over een onzichtbare muur die niet doordringbaar was door een helikopter en dan zit je uiteraard ook niet meer met dat probleem. Dus ik denk niet dat daar het probleem in zit, ik denk dat het gewoon om mijn eerder genoemde reden gaat. Desalniettemin het maakt ook niet zo veel uit, als je GTA Liberty City Stories in het begin hebt gekocht en je hebt (nog) niet geupgrade naar 2.8.1 dan kun je gewoon legaal de cheatdevice gebruiken en dan kun je wel gewoon met de Helikopter vliegen. Maar... het zou natuurlijk kunnen, wel goed opgemerkt overgens. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ik denk dat dat komt om dat lcs gebaseert is op GTA 3 en Vice City is dat niet >>> Door SummerBase: Wil je in het vervolg niet de capslock aan laten staan als je een bericht typt. Ik heb het deze keer kleiner gemaakt, verder is er geen probleem. <<< Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ik denk dat dat komt om dat lcs gebaseert is op GTA 3 en Vice City is dat niet>>> Door SummerBase: Wil je in het vervolg niet de capslock aan laten staan als je een bericht typt. Ik heb het deze keer kleiner gemaakt, verder is er geen probleem. <<< Je hebt je Capslock aan staan. In LCS zitten trouwens best veel Helikopters een handje vol missies: Calm Before The Storm, Passion Of The Heist, False Idols, Caught in the Act, Sayonara Sindaccos, The Sicilian Gambit, etc. Sommige beweren zelfs dat ze in sommige missies te krijgen zijn. In Calm Before The Storm is het zelfs mogelijk maar mag je nawelijks van de route waarmee hij is gekomen afwijken. In False Idols is het met Cheats mogelijk en er duiken zelfs filmpjes bij het zonder cheats mogelijk zou zijn. Die zijn allemaal Fake. Elke Heli in LCS zit namelijk op slot. Bewerkt: 23 februari 2007 door SummerBase Reageren
Caltson Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ik denk dat dat komt om dat lcs gebaseert is op GTA 3 en Vice City is dat niet Je hebt je Capslock aan staan. In LCS zitten trouwens best veel Helikopters een handje vol missies: Calm Before The Storm, Passion Of The Heist, False Idols, Caught in the Act, Sayonara Sindaccos, The Sicilian Gambit, etc. Sommige beweren zelfs dat ze in sommige missies te krijgen zijn. In Calm Before The Storm is het zelfs mogelijk maar mag je nawelijks van de route waarmee hij is gekomen afwijken. In False Idols is het met Cheats mogelijk en er duiken zelfs filmpjes bij het zonder cheats mogelijk zou zijn. Daar ben ik ook nog naar op zoek. Hey asphalt, is dit mischien de methode die je zoekt? EDIT: Bij deze methode zit ze zeker niet op slot, de heli, want het is namelijk bij mij ook gelukt, ik heb hem op ps2, en is dus zonder 1 cheat of cheatdevice moeten gebeuren. Greetz >>> Door SummerBase: Je link was verkeerd, je had namelijk één 'http://' te veel. Bij deze gemaakt. <<< Bewerkt: 23 februari 2007 door SummerBase Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) ik denk dat dat komt om dat lcs gebaseert is op GTA 3 en Vice City is dat niet Je hebt je Capslock aan staan. In LCS zitten trouwens best veel Helikopters een handje vol missies: Calm Before The Storm, Passion Of The Heist, False Idols, Caught in the Act, Sayonara Sindaccos, The Sicilian Gambit, etc. Sommige beweren zelfs dat ze in sommige missies te krijgen zijn. In Calm Before The Storm is het zelfs mogelijk maar mag je nawelijks van de route waarmee hij is gekomen afwijken. In False Idols is het met Cheats mogelijk en er duiken zelfs filmpjes bij het zonder cheats mogelijk zou zijn. Daar ben ik ook nog naar op zoek. Hey asphalt, is dit mischien de methode die je zoekt? EDIT: Bij deze methode zit ze zeker niet op slot, de heli, want het is namelijk bij mij ook gelukt, ik heb hem op ps2, en is dus zonder 1 cheat of cheatdevice moeten gebeuren. Greetz Voor PS2 gebruikers is het wél mogelijk, ja. In LCS op de PSP is de Heli alijd op slot. De filmpjes die je op internet ziet zijn of op de PS2 opgenomen of is gebruik gemaakt van Cheats. Geloof me ik heb bijna elke in theorie mogelijke manier geprobeerd. Altijd was of de heli gesloten of is RockStar slim en heeft er een ander foefje voor gebruikt zodat het onmogelijk werd. Bewerkt: 23 februari 2007 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.