Rocky123 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb een probleem bij gta san andreas. De helft van de poppetje zijn blauw zwart of oranje. en ik heb een legaale versie. Need help Ik heb al mijn videokaart software geupdate Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb een probleem bij gta san andreas.De helft van de poppetje zijn blauw zwart of oranje. en ik heb een legaale versie. Need help Ik heb al mijn videokaart software geupdate Ik denk zelf dat het probleem wel bij je videokaart zal kunnen liggen, ondanks dat je hem hebt geüpdate. Laat me eerst eens wat meer weten over de inhoud van je computer. Ga naar start > uitvoeren. Daar typ je in: dxdiag.. Maak van het volgende scherm dan een screenshot. En, ga dan naar het tabblad beeldscherm en maak daar ook een screenshot van. Plaats beide screenshots hier zodat wij kunnen zien of jou computer voldoet aan de minimum eisen van GTA. Hier heb ik trouwens de minimale eisen: Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb een probleem bij gta san andreas. De helft van de poppetje zijn blauw zwart of oranje. en ik heb een legaale versie. Need help Ik heb al mijn videokaart software geupdate Ik denk zelf dat het probleem wel bij je videokaart zal kunnen liggen, ondanks dat je hem hebt geüpdate. Laat me eerst eens wat meer weten over de inhoud van je computer. Ga naar start > uitvoeren. Daar typ je in: dxdiag.. Maak van het volgende scherm dan een screenshot. En, ga dan naar het tabblad beeldscherm en maak daar ook een screenshot van. Plaats beide screenshots hier zodat wij kunnen zien of jou computer voldoet aan de minimum eisen van GTA. Hier heb ik trouwens de minimale eisen: Heb je de nieuwste direct X ?? Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik vermoed dat hij die wel heeft ja, aangezien Direct X 9.0c op de San Andreas DVD staan. Reageren
Rocky123 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ik zal wel effe een screenshot maken hoe kun je een afbeelding plaatsen?? Reageren
Rocky123 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Mijn pc moet gta san andreas wel aan kunnen. Windows xp home edition AMD sempron 3000 + 1800 384mb ram DirextX 9.0c Videokaart: SIS 760 128 mb moet volgens mij dus wel kunnen Reageren
SWYV Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 hmm zo onbekende videokaart merk SIS 760 SIS ken ik niet echt, zeker een goedkope videokaart, beste videokaart is nVidia maar het is wel wat duurder dan de SIS vermoed ik Reageren
Rocky123 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Maar mijn merk video kaart moet wel ondersteund worden want dat staat op de achterkant van de dvd. En nog iets sis heeft de beste video kaarten want ze zitten ook in de xbox 360 Maar die van mij is shit. Weet jij nog een goede video kaart voor 90 euro (agp) En nog iets sis heeft de beste video kaarten want ze zitten ook in de xbox 360Maar die van mij is shit. volgens mij wordt die ook te warm Weet jij nog een goede video kaart voor 90 euro (agp) >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. <<< Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Niet zo ongeduldig zijn man, na 2 minuutjes moet je toch nog niet bumpen. Geduld is een schone zaak. Maar is je probleem van die mannetjes met oranje of blauwe kleuren al opgelost? Neen zeker aan je vragen te zien. Aangezien je zegt dat je videokaart het normaal wél moet aankunnen, kun je het volgende eens proberen. Er wordt vaak gezegd dat je via je Eigenschappen van de PC ook zo'n probleem kan verhelpen, dit doe je zo : Druk met je rechtermuisknop op je bureaublad, druk op 'Eigenschappen' daarna op 'Instellingen' en zet de 'Kleurkwaliteit' van 32 bits naar 16 bits. De weg die je moet volgen (slechte kwaliteit :$ ) 90 euro is redelijk weinig om een deftige videokaart in huis te nemen. De meeste schommelen toch boven de 100 euro, zoek eens op de officieele site van Nvidia. Maar voor je een nieuwe videokaart koopt zou ik toch eerst eens dat 'trucje' proberen dat ik gepost heb. Veel succes, hopelijk moet je géén nieuwe videokaart kopen. Reageren
Rocky123 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Niet zo ongeduldig zijn man, na 2 minuutjes moet je toch nog niet bumpen. Geduld is een schone zaak. Maar is je probleem van die mannetjes met oranje of blauwe kleuren al opgelost? Neen zeker aan je vragen te zien. Aangezien je zegt dat je videokaart het normaal wél moet aankunnen, kun je het volgende eens proberen. Er wordt vaak gezegd dat je via je Eigenschappen van de PC ook zo'n probleem kan verhelpen, dit doe je zo : Druk met je rechtermuisknop op je bureaublad, druk op 'Eigenschappen' daarna op 'Instellingen' en zet de 'Kleurkwaliteit' van 32 bits naar 16 bits. De weg die je moet volgen (slechte kwaliteit :$ ) 90 euro is redelijk weinig om een deftige videokaart in huis te nemen. De meeste schommelen toch boven de 100 euro, zoek eens op de officieele site van Nvidia. Maar voor je een nieuwe videokaart koopt zou ik toch eerst eens dat 'trucje' proberen dat ik gepost heb. Veel succes, hopelijk moet je géén nieuwe videokaart kopen. bedank voor de tip Ik ga denk ik toch een nieuwe video kaart kopen nvidia 6600 gt Kan er een fout in san adreas zitten mischien heeft iemand een bestandje van die poppentjes? >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de edit-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.