Jump to content

Vliegveld tot leven wekken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een ideetje voor een mod, waarin de vliegvelden van GTA SA, LSX, EBA en LVA, weer levendig worden, net als in GTA3 en GTA:VC. De vliegvelden in die GTA's stonden vol met vliegtuigen, zoals Jumbojets en Privejets. Echter, in GTA SA kon je alle vliegtuigen ook echt besturen, dus hebben ze veel minder neergezet om een dolle boel te voorkomen. Het is niet de bedoeling dat je heel het vliegveld wegvliegt... Dus staan er nog maar een paar vliegtuigen. Veel mensen vinden, terecht, dat de vliegvelden nu veel saiier zijn geworden. Ik ben nu op het idee gekomen, om de GTA SA vliegvelden weer tot leven te wekken. Ik ben van plan om met MED, kort voor MapEditor, de vliegvelden weer te vullen met precies die vliegtuigen die ook in GTA:3 en GTA:VC stonden. Zodat het vliegveld er levendiger, realistischer en aangenamer uitziet. Uiteraard zul je niet kunnen vliegen in deze vliegtuigen, omdat het geen echte voertuigen zijn. De oude vliegtuigen die er al stonden zul je nog steeds kunnen gebruiken.

Echter, ik wil hier wel aan beginnen met het idee dat mensen hier wat aan vinden. Dus aub vertel me even of je hier wat inziet, zodat ik niet voor niets mijn vakantie hierin ga steken.

De mod zal eenvoudig te installeren zijn. Je zult enkel wat bestanden in de Data\Maps folder hoeven vervangen. Dat is alles.

Ik geef steeds een stukje van de mod uit, het bestaat uit:

-Easter Bay Airport deel

-LSX deel (Los Santos)

-Las Venturas Airport deel

Mogelijke extra delen:

-Vliegtuig dat landt en opstijgt

-Aanpassen texture zodat het GTA Sa achtiger is.

:cya:

Geplaatst:

Kan niet wachten. Zulke dingen mist SA gewoon. Ik hoop dat je ze ook kan laten opstijgen en laat landen :D.

Zorg er wel voor dat de vliegtuigen niet in de weg staan! En misschien dat je met Verdant Meadows ook wat kan doen. Een sproeivliegtuigje dat rondvliegt ofzo :D.

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)
Kan niet wachten. Zulke dingen mist SA gewoon. Ik hoop dat je ze ook kan laten opstijgen en laat landen :D.

Zorg er wel voor dat de vliegtuigen niet in de weg staan! En misschien dat je met Verdant Meadows ook wat kan doen. Een sproeivliegtuigje dat rondvliegt ofzo :D.

Succes!

Wat ik dus bedoelde met dat opstijgen en landen, was net als je in gta3 en gtavc zag. dus zo eentje waar je niet in kunt. Ik weet nog niet of ik verdant meadows doe, aangezien het geen stads vliegveld is. ik zie daar nog geen jumbojet landen...

Je zou di eigenlijk kunnen vergelijken met de tram in San Fierro. Deze beweegt door de stad, maar je kunt er nit in, wel op. (hey, wel lol, op dat vliegende vliegtuig staan!)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FILMPJE 'SCHETS' MIJN MOD

Ik heb een filmpje gemaakt, waarin je alvast een voorbeeld kunt zien hoe het ongeveer gaat worden. Echter, dit zal ik allemaal over moeten doen. Dit omdat de huidige mod gemixt zit met andere mods, aangezien het eerst bedoeld was voor eigen gebruik. Dus moet ik het op een schone Sa opnieuw doen. Maar dat lukt wel. Maar hier staat dus het filmpje waarin een voorbeeld te zien is van het vliegveld, en wel dat van San Fierro. Aangezien de rest niet af is. Mocht je deze versie, nog wel met bugs, toch willen, zeg het dan maar.

FILM:

Bewerkt: door $NeoSyp$

Leuk idee. Ik heb je filmpje gezien en het ziet er goed uit. Wel heb ik twee minpunten. Ten eerste vind ik dat er nu wel zeer veel, eigenlijk te veel, vliegtuigen op het vliegveld staan, waardoor (punt twee) sommige vliegtuigen zo staan, dat ze niet meer wegkunnen. Dus wat meer vliegtuigen vind ik prima, maar dit is voor mij een beetje overdreven. Succes met het opnieuw maken van de mod :bier:

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:
Leuk idee. Ik heb je filmpje gezien en het ziet er goed uit. Wel heb ik twee minpunten. Ten eerste vind ik dat er nu wel zeer veel, eigenlijk te veel, vliegtuigen op het vliegveld staan, waardoor (punt twee) sommige vliegtuigen zo staan, dat ze niet meer wegkunnen. Dus wat meer vliegtuigen vind ik prima, maar dit is voor mij een beetje overdreven. Succes met het opnieuw maken van de mod :bier:

Bedoel je met wat niet weg kan de wel vliegbare of niet-vliegbare vliegtuigen? :?

Geplaatst:

Natuurlijk dit niet vergeten:

Maak de vliegtuigen vast aan de Gates, zo lijkt het dat ze er wat doen behalve dan doelloos staan!

Verder ziet het er goed uit, iets te veel, maar toch mooi.

Geplaatst:

Veel te druk man! Er staan vliegtuigen op het gras en er zijn er een paar die bijna in het water vallen. 80% minder vliegtuigen en netter werken. Dan komt het wel goed hoop ik.

Die bijna in het water valt heb ik voor de grap gedaan :puh:

er is er zelfs een helemaal gevallen

screen vliegtuig dat bijna in het water valt:

http://img45.imageshack.us/img45/4320/gtas...20254953kt1.png

Voor mensen die mod zelf willen zien (geloof me, vanaf de grond is het veel cooler)

Gewoon je maps folder in \data vervangen en hij is klaar

let op is test versie, dus met bugs!

http://rapidshare.com/files/17597142/AP-Maps.rar.html

Leuk idee. Ik heb je filmpje gezien en het ziet er goed uit. Wel heb ik twee minpunten. Ten eerste vind ik dat er nu wel zeer veel, eigenlijk te veel, vliegtuigen op het vliegveld staan, waardoor [...]

Mee eens! Maar dat vliegtuig in het water is wel grappig. Als je er wat minder gebruikt - hoeveel zijn het er eigenlijk? 100? - kan dit nog een leuke mod worden.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Bedoel je met wat niet weg kan de wel vliegbare of niet-vliegbare vliegtuigen? :?

Ik bedoel dat er vliegtuigen op een bepaalde manier staan, dat ze in theorie niet weg zouden kunnen komen. Als elk vliegtuig gewoon vrij staat en makkelijk weg kan (als ze in SA zouden kunnen vliegen), zou het veel realistischer overkomen. Nu is het gewoon een zooitje, waarbij vliegtuigen gewoon door piloten worden neergezet, zonder rekening te houden dat het vliegtuig er naast eerder weg moet rijden (zie dit figuurlijk).

Geplaatst:

Ik heb hem geinstaleert Neo. :sigaar: Erg mooi gedaan. ^_^ Er zitten wel andere mods in. Maar tis ook wel leuk om daar een beetje mee te kloten. :puh: Oh ja wat bugs op het vliegveld. Sommige vloeren zie je niet lijk wel kalk. :schater: Maar tis wel mooi. :Y

Geplaatst:

Niet dat ik San Andreas op Pc heb en dat ik je mod ga gebruiken, maar hier even mijn mening

Te veel vliegtuigen , sommige vliegtuigen staan zo vast dat je moet duwen om ze eruit te krijgen.

Mischien moet je 2 mods maken ?

1 met Veel vliegtuigen en 1 met minder :Y

Nog veel Succes ;)

Cenzy :bier:

Waarom vul je het vliegveld niet gewoon met vliegtuigen waar je wel inkunt? :?

Via de SCM kun je ze makkelijk plaatsen, scheelt je een crapload aan werk. Nadeel is natuurlijk dat je savegames niet meer geladen kunnen worden.

Bewerkt: door Mania-92
Nadeel is natuurlijk dat je savegames niet meer geladen kunnen worden.

En dat is nou juist wat veel mensen niet willen ^_^

Trouwens met MED is het veel makkelijker hoor

En als ik hem uitbreng zal dat met een installer zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...