Jump to content

Vliegveld tot leven wekken

Recommended Posts

Geplaatst:

Waneer komt erbij dat je vliegtuigen ziet opstijgen en landen. ^_^ En waneer kan je erin word daar ook aan gewerkt. 8) Mooie mod ik heb hem ook 2 dagen al ofzo. ;) Maar sommige Jets op EBA krijg je er niet meer uit. :? Hoe kan dat ? :bonk:

Geplaatst:

Vind het wel een beetje druk worden, ik zie nu net het filmpje, maar ik vind het een beetje druk, alle grote vliegtuigen staan kris kras door elkaar, je zou kunnen proberen ze iets meer realistisch op te stellen, zoals in het echt, dan staan er niet 3 op een paar meter van elkaar, maar dan zit er minstens 10 meter tussen, met een echt taxi gedeelde voor ze, elk vliegtuig heeft in het echt zijn ruimte om makkelijk uit te kunnen rijden, bij jou kunnen sommige niet achteruit of vooruit of ze taxiën al tegen een ander vliegtuig aan, dat vind ik een beetje jammer.. Dit is meer zoals ik die exploderende tonnetjes in MTA neerzet(jeweetwel, die rode tonnetjes :puh: ), dan een map mod zou maken met vliegtuigen..

Verder: Succes, word vast wel mooi :)

Geplaatst:

ik vind hem TE druk zoals de meesten die ook vinden,

ik zou liefst hebben de vliegtuigen waarbij jij kun instappen enz.. en niet onbreekbare vliegtuigen enz.. maar goed :)

Geplaatst:

Anders kan je de savegames toch niej laden. Als je erin kan. :? Maar sommige vliegtuigen kan ik niet meer vinden hoe kan dat ? Ze staan dr gewoon wle eerst vond ik ze maar nu niej meer. :bonk:

Geplaatst:

meshien moet je iets minder vliegtuigen gebruiken en het lijkt me mooier als je die jumbo jet gebruikt (ik weer ff niet waar hij staat) en de jets dat is veel en veel mooier en aan de slurf zetten dan is het pas cool :bier:

Geplaatst:

Ziet er erg mooi uit, maar wel best druk en wil je in het vervolg je radio uitzetten of het geluid want ik moest dat nu doen omdat ik de radiozender waar je naar luisterde niet zo mocht.. :D

Geplaatst:
Ziet er erg mooi uit, maar wel best druk en wil je in het vervolg je radio uitzetten of het geluid want ik moest dat nu doen omdat ik de radiozender waar je naar luisterde niet zo mocht.. :D

Dat was user tracks. dat was om gezellig te maken...

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik vrijwel nooit in het modding-gedeelte van het Forum kom, maar dit is een leuke mod waar ik wel even op wil reageren. Het was me eigenlijk nooit echt opgevallen dat de vliegvelden in San Andreas nogal saai zijn, maar nu je het zegt is het in vergelijking met GTA III en GTA Vice City inderdaad erg leeg.

Het lijkt me een goed plan dat je er vliegtuigen neerzet waar je niet inkunt, alleen hoop ik dat je er niet teveel plaatst. Té druk kan namelijk ook en dat lijkt me niet de bedoeling. Maar ik ga er vanuit dat het wel goed gaat komen. Ik hoop binnenkort wat meer screenshots te zien en uiteindelijk natuurlijk de voltooide modification.

Ga zo door! :tu:

Edit >> Ik heb het filmpje even bekeken en dat was dus inderdaad iets te vol. Hou het wel realistisch en zet niet lukraak op elke vrije plek een vliegtuig neer... ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Geplaatst:

Overigens is het nog wel eventjes wachten op deze mod. Ik heb eerst nog wat andere dingen te doen (zoals afmaken original smoke mod en csi sf). Ik verwacht er over 1-2 maanden aan te beginnen. Maar dan zal de mod er redelijk snel zijn (het mapping gedeelte, aangezien dat van (een) mogelijk(e) opstijgend(e) vliegtuig(en) wat meer tijd vergt)

Dan weten jullie het eventjes. Bedankt voor alle reacties! (nog steeds welkom)

Geplaatst:

Goed idee, leuk bedacht maar slecht uitgevoerd.

Het vliegveld is echt gewoon té druk. Het is nu bijna onmogelijk nog een beetje fatsoenlijk met je vliegtuig vanuit een hangar naar de startbaan te coursen; Alhoewel ik 9 van de 10 keer toch meteen rechtdoor opstijg vanuit de hangar, maar dit is nu ook niet meer mogelijk in verband met het grote aantal vliegtuigen wat er voor de deur neergezet is.

Tevens heb je niet logisch nagedacht, er staat namelijk een vliegtuig op de landingsbaan. Wanneer je een vlucht boekt van Los Santos of Las Venturas naar San Fierro en je zo'n filmpje krijgt, kun je er de klok op zetten dat dat vliegtuig op het eind vol het vliegtuig ramt wat jij op de startbaan hebt gezet.

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:

Volgens mij kan je beter Main.scm modden

want dan kan je ook Andromeda's Shamal's en AT400's laten spawnen op vliegvelden.

dan is het nog echter. maar als je die solid vliegtuigen uit VC en GTAIII eruit haalt dan moeten ze wel goed aan de zijkanten staan

• 4 weken later...
Geplaatst:

je kan inderdaad (vliegbare) vliegtuigen laten spawnen door SCM editing, maar dat is moeilijk, en dan kan je je savegames niet meer gebruiken. wat je ook kunt doen, is vliegtuigen laten spawnen door middel van de IPL files (die je nu ook al gebruikt)

je moet wel een nieuw spel beginnen om ze te zien, maar je savegames blijven werken.

als je het op mapobject-vliegtuigen houdt, doe het dan het liefst zo realistisch mogelijk.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Idd leuk maar idd te druk. Ik heb het er wel voor over dat ik SA opnieuw moet starten, ik heb hem al 2 keer 100% uitgespeeld maar een 3e keer is geen ramp :puh: , dus van mij mag je er wat AT's en Andromeda's neerkwakken. Zorg ook dat ze echt tegen die loopslurven van terminals aanstaan, dat maakt het wel veel leuker en mooier. Verder leuk bedacht! :tu:

offtopic: Trouwens, is dat muziekje niet van Scarface, die uit dat youtube filmpje? :puh:

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:
Idd leuk maar idd te druk. Ik heb het er wel voor over dat ik SA opnieuw moet starten, ik heb hem al 2 keer 100% uitgespeeld maar een 3e keer is geen ramp :puh: , dus van mij mag je er wat AT's en Andromeda's neerkwakken. Zorg ook dat ze echt tegen die loopslurven van terminals aanstaan, dat maakt het wel veel leuker en mooier. Verder leuk bedacht! :tu:

offtopic: Trouwens, is dat muziekje niet van Scarface, die uit dat youtube filmpje? :puh:

Ik denk dat ik het niet met scm doe. Ik geloof best dat er mensen zijn die dat geen probleem vinden, maar de meerderheid zal deze mod dan toch maar niet installeren. Bovendien is het geen doen een heel vliegveld met coordinaten te vullen.

Oh en dat lied is van Netinho, een Braziliaanse zanger, dus niet uit Scarface.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...