joppie Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Heey, Wat kun doen als je pc slomer wordt en het lang duurt om de omgeving te laden met mods? Kan je hier eigenlijk wel iets aan doen?? Grotere videokaart misschien? Zie mijn andere topic: Blauwe vlakken? in het textures en modelling help forum... Alvast bedankt Reageren
EXIT Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 een grotere help niet echt meer mb helpt wel wat voor een heb je nu en hoeveel mb is die Reageren
joppie Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) een grotere help niet echt meer mb helpt wel wat voor een heb je nu en hoeveel mb is die Nu een: 64MB DDR KM400 video memory shared en een Nvidia 128MB Die Nvidia heb ik er later bij gekocht voor een ander groot spel. Namelijk Call of Duty, maar die heb ik al een tijdje terug verwijderd. Hij gaf toen ik het spel ging installeren, namelijk een fout dat ik te weinig MB op m'n vidoekaart had om verder te gaan met de installatie. Bewerkt: 20 februari 2007 door joppie Reageren
EXIT Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 ik speel ook op een 128mb videokaart maar heb nog nooit zo een problemen bevonden op gta sa modde ook met onze thuis computer (64mb) heb ik ook nooit probleme Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Meestal ligt het probleem niet aan de videokaart als de omgeving te langzaam laad. Dit is meer te wijten aan de processor en de hoeveelhed ram denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.