.Syfes Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Helo Soort design: Signature Size design: 350 x 112 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Zou het liefst hebben dat een beginner tegen mij wil ,ikzelf ben ook een beginner De mijne komt na de jouwe Greetings Syfes Bewerkt: 21 februari 2007 door Syfes
Twankala Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 als je als grootte ook 500 bij 150 mag, doe ik mee. maar daarvoor heb ik jouw toestemming nodig. dit is iniedergeval mijn eerste battle
.Syfes Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Neen sorry ,is er nog iemand anders kandidaat Greetings Syfes
.Levi. Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Syfes, zou je zo vriendelijk willen zijn de pb te lezen die ik je stuurde op 19 feb. Pb titel: Battle TopicBeste, Ik wil je even op de hoogte houden van een topic, namelijk deze. Zou je zo vriendelijk willen zijn als je van plan bent te gaan battlen dit topic omhoog te bumpen en als je wilt een nieuw lijstje aan te maken of het gewoon bij hetzelfde lijstje te houden. Wij willen namelijk niet dat men nieuwe topics aanmaken als men geen zin meer heeft in hen oude lijstje. Gewoon een kwestie van editten dus. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, .Levi. Je weet wat je moet doen. Topic closed.
Recommended Posts