Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is een sig van mij

De babe sig:post-38663-1172048953.jpg

Hopelijk geniet je er van

Raten maar

Edit :IK GEBRUIK DIE SITE Big m

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Personelijk vind ik hem niet echt super.

Opzicht heb jij je background leuk verzorgt. En is mooi gebrushed. Maar brushen is nooit echt een moeite. Daarna heb je ook meteen er een render van een babe in ge plaatst. Opzicht is dat wel leuk! Maar iedereen kan dat. En is dus niet zozeer snel iets speciaals om ts showen. Daarna heb je er tekst aan toegevoegd met een erg slappe font. Mensen gebruik nou een www.dafont.com Wat het is echt totaal geen moeite. Leuke sig syfes. Maar niet echt speciaal. 6Je :)

^Dit is mijn mening Hiermee val ik je dus niet met negatiefe reactie's op Ik toon alleen me mening^

Geplaatst:
Personelijk vind ik hem niet echt super.

Opzicht heb jij je background leuk verzorgt. En is mooi gebrushed. Maar brushen is nooit echt een moeite. Daarna heb je ook meteen er een render van een babe in ge plaatst. Opzicht is dat wel leuk! Maar iedereen kan dat. En is dus niet zozeer snel iets speciaals om ts showen. Daarna heb je er tekst aan toegevoegd met een erg slappe font. Mensen gebruik nou een www.dafont.com Wat het is echt totaal geen moeite. Leuke sig syfes. Maar niet echt speciaal. 6Je :)

Mee eens :Y , maar het is wel duidelijk te zien dat het font van www.dafont.com komt.

Maak een keer een ander soort sig. Al jou sigs hebben een (te) lichte grunge background. En je hebt er een render in gezet zonder veel/geen effects... Het wordt een beetje standaard. Ik vind het niet eens heel mooi ofzo...

Je render is ook niet zo mooi uitgeknipt, besteed daar ook wat meer tijd aan.

.Antonio :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...