Proximitus Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Bij de advanced display opties staaan er een paar waar ik niet echt van snap watvoor nut ze hebben Frame Limiter Visual FX quality Anti-Aliasing Je kan ze aan- en uitzetten, maar wat gebeurd er dan in het spel? en wat kunnen jullie me aanraden? Intel®Celeron® CPU 2.20GHz Kloksnelheid: 2.20GHz, 256 MB Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Frame-Limiter is een optie in het spel om het aantal frames per seconde te beperken. Deze techniek wordt volgens mij gebruikt bij verouderde beeldschermkaarten en oudere PC's. Dus eigenlijk om de mogelijkheden van het spel een beetje in te dammen. Kan je PC het aan en heb je een goede beeldschermkaart dan kun je dit het beste uitzetten. Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) is Visual FX quality de algehele kwaliteit van het spel. Hoe hoger de instellingen hiervan, hoe mooier het spel, maar hoe zwaarder natuurlijk ook voor je PC. Zo hoog mogelijk zetten zou ik zeggen en als je PC het niet meer trekt een stapje lager. Anti-Aliasing is een techniek om "trappetjes" wat af te zwakken. Als je in een programma of spel een schuine lijn maakt bestaat die lijn eigenlijk uit blokjes in de vorm van een trappetje. Omdat dat natuurlijk lelijk staat zorgt anti-aliasing ervoor dat het wat minder zichtbaar is door de hoeken ietsje te vervagen. Voor het mooiste effect in je spel moet je dit dus aanzetten. Maar ook hier geldt: hoe mooier het spel hoe zwaarder voor je PC. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 thnx ik vroeg me dit nammelijk ook all een tijdje af dus nu weet ik dat ook weer xD Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Overigens raad ik je aan om anti aliasing uit te doen. Ik heb gemerkt op mijn pc (die 3.5ghz+1024mb ram heeft en net nieuw is) dat hij geweldig draait op hoogste resolutie zon der anti aliasing, maar sloom gaat met. Overigens merk je er niet veel van. Je kunt beter je resolutie+quality op hoogste zetten, dat is veel mooier Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Mijn pc is niet echt een van de snelste meer (256 mb ram en 2.20 ghz processor) Zou het dus verstandig zijn om die frame limiter aan te zetten ofniet? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Dat weet ik niet zeker. Wat is jou videokaart? Ga naar Start en klik op Uitvoeren en typ daarin dxdiag dan krijg je venster met al je spec, klik dan het tabblad Beeldscherm en maak daarvan een screenshot van door op Print Screen knop te gaan drukken (naast F12). Ga naar Paint en dan plakken CTRL+V en sla het op in een map. En dan die screenshot in je bericht plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.