eizoalecto Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Heb een probleem mschien kan jij me helpen ik kan maar 8 bestanden toevoegen aan mijn nieuwe img bestand pdKavel181.dff pdKavel181.col pdKavel181.txd pdKavel180.dff pdKavel180.col pdKavel180.txd pdKavel179.dff pdKavel179.col pdKavel179.txd pdKavel178.dff pdKavel178.txd (TOT HIER GAAT EN GOED) pdKavel178.col (crash TEST: en als ik in plaats van pdKavel178.col het bestand dennisw.dff toevoeg gaat het goed maar ja dan is kavel 178 niet kompleet TEST2: en als ik in plaats van pdkavel.dff/col/txd de bestanden dennisw.dff/txd/col in voeg doet hij het ook niet Dus kort om als ik meer dan 3 klomplete objecten aan de img toevoeg gaat het fout (dff,txd en de col) waarom kan ik nou niet meer objecten in het spel zetten ( txd,dff en de col) Help me plz Reageren
SWYV Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 dan ben ik bang dat de limiets overgeschreden zijn kan geen meer objecten toegevoegd meer worden vrees ik (als jij geen gecleande GTA SA hebt dus nog volledige spel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.