Jump to content

Extra Eiland

bionic350

de stunt eiland  

9 leden hebben gestemd

1. 1. hoe vind je de stunt eiland

• leuk
      7
    • niet leuk
      0

Recommended Posts

hoi even alles goed ik heb een vraagje kun je ook ergens een werkende extra eiland downloaden

>>> Door GTA-Sheep: Overbodige afbeelding verwijderd<<<

hoi even alles goed ik heb een vraagje kun je ook ergens een werkende extra eiland downloaden

wel voor gta vice city voor de pc

Delen op andere websites

Indien je doelt op het downloaden van een mod die een extra eiland bij de 2 bestaande eilanden voegt, dan zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Dit omdat R* er waarschijnlijk heeft voor gezorgd dat dit niet kan.

Wat anderzijds wel kan is het downloaden van een 'Total Conversation'-mod, dit soort zorgt er voor dat de eilanden volledig veranderd worden, zo kan je ook géén missie's niet meer doen. De totale conversie zorgt ervoor dat de modders een volledige nieuwe wereld creeëren gebouwd op de Vice City engine van R*.

Indien je bovenstaand bedoelt, dan kan je beter =>hier<= even kijken.

[offtopic] Jaja, alles goed :sigaar:! Dergelijke conversaties kan je misschien beter doen via Persoonlijk Bericht. [/offtopic]

Delen op andere websites

volgens mij kan het wel. Ik had laats ook een 'extra eiland' mod gedownload. Bij die mod voegde het een stunt eiland toe. Je kon er niet zo veel, alleen stunten :puh:. De 'echte' eilanden bleven gewoon hetzelfde.

Hier kwam het extra eiland:

rood is een brug, blauw het eiland;)

als je hem wilt hebben, zoek ik hem wel ff voor je op. ;)

Bewerkt: door spoeky
Delen op andere websites

volgens mij kan het wel. Ik had laats ook een 'extra eiland' mod gedownload. Bij die mod voegde het een stunt eiland toe. Je kon er niet zo veel, alleen stunten :puh:. De 'echte' eilanden bleven gewoon hetzelfde.

ik had het geprobeert maar bij de verkeerde site maar dat kun je zijn in de forum gta cheates are fake maar bedankt

Indien je doelt op het downloaden van een mod die een extra eiland bij de 2 bestaande eilanden voegt, dan zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Dit omdat R* er waarschijnlijk heeft voor gezorgd dat dit niet kan.

Wat anderzijds wel kan is het downloaden van een 'Total Conversation'-mod, dit soort zorgt er voor dat de eilanden volledig veranderd worden, zo kan je ook géén missie's niet meer doen. De totale conversie zorgt ervoor dat de modders een volledige nieuwe wereld creeëren gebouwd op de Vice City engine van R*.

[offtopic] Jaja, alles goed :sigaar:! Dergelijke conversaties kan je misschien beter doen via Persoonlijk Bericht. [/offtopic]

bedankt

ik had het geprobeert maar bij de verkeerde site maar dat kun je zijn in de forum gta cheates are fake maar bedankt

bedankt

ik wil die stunt eiland wel hebben :):):):):)
Delen op andere websites

de stund eiland kan je hier downloaden: http://grandtheftauto.filefront.com/file/M...Island_10;42767

Je moet wel helaas New Game doen, maar de missies kun je gewoon weer volgen. En alle eilanden zijn al open. Dit had ik net pas gezien :$.

veel plezier ermee :cya:

@ hieronder: graag gedaan ;)

Bewerkt: door spoeky
Delen op andere websites

Ik snap niet hoe je een eiland derin zet,

:bonk:

Hulp Please _O_

Dan zal ik jou dat even uitleggen. Vergeet niet altijd als eerst de read-me te raadplegen. Download als eerst even de GTA Mod Installer V5.0, dat kan hier. Zodra je dat gedaan hebt krijg je het beginscherm tevoorschijn. Klik op 'continue' Dan kom je bij een scherm aan waarbij je iets moet aanklikken, in dit geval moet je het volgende aanklikken:

Daarna kom je bij een volgend scherm, waar je dit aanklikt:

Dan kom je bij een scherm waarin je moet aanwijzen waar je het ingepakte bestand hebt staan. Dit is dus de plek waar je het bestand hebt heen gedownload.

Daarna kom je weer bij een nieuw scherm, waarbij je de ‘path’ van je Vice City moet aanwijzen. Dat wil dus zeggen waar je precies Vice City hebt geïnstalleerd, dit is meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City.

Tot slot vraagt het programma of je een back-up wilt maken, doet dit! Daarna is de installatie voltooid, en moet je een nieuwe game starten.

Delen op andere websites

Doet ook niE :@

Er staat dan; The file you selected is invalid. Please click make sure that it's a valid ZIP or RAR file.

Heb je dus wel die optie aangeklikt bij dit scherm:

Je moet daar ook de optie aanvinken dat je hem vanuit een .RAR of een .ZIP wil instaleren. Bij mij doet hij het gewoon, dus ik jou moet gewoon iets verkeerd gedaan hebben. Of, wat ook nog kan, wellicht heb je hem al uitgepakt. In dat geval moet je hem weer even inpakken. Vervolgens moet je de installatie even opnieuw starten.

Delen op andere websites

>>> Door GTA-Sheep: Overbodige afbeelding verwijderd<<<

wel voor gta vice city voor de pc

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...