Bv202 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb hem al zo'n 20x geprobeert, verschillende stukkies proberen te veroveren en op elke mogelijke goede plek proberen te staan, maar nog lukt hij me niet. Ik word altijd al bij de eerste gangwar neergeschoten, het is gewoon te moeilijk. Heeft iemand hints?(buiten die van wikigta) Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Je zal voor deze missie al in elke AmmuNation kunnen komen etc. dus kan je het beste een M4 aanschaffen . Reageren
Bv202 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Je zal voor deze missie al in elke AmmuNation kunnen komen etc. dus kan je het beste een M4 aanschaffen . Die gebruik ik al Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Probeer het eens met molotovs. Spring op het dak van een gebouw (of klim) en ga dan naar de aanstormende groepjes molotovs gooien. Als het nog niet lukt kun je ook je savegame plaatse om hem door een ander te latendoen, of je downloadt en savegame. Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ik heb de goudne tip: Minigun! Deze kan je niet bij Ammu-Nation kopen, wél kan je hem bij Mike Toreno's Ranch vinden. Je kan daar saven. Ga ernaar toe en pak de minigun. Save. Pak de minigun. Enzovoorts. Eenmaal terug in LS start je de missie. De ballas komen altijd in groepjes, dus het schieten is héél erg makkelijk! Reageren
Bv202 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Het is me gelukt, eindelijk Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 en hoe heb je het nou gedaan? Reageren
Bv202 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 en hoe heb je het nou gedaan? Wat filmpjes bekeken, altijd achter huizen gaan staan en hopen dat het lukte. Ik had een goede plek gevonden Reageren
ALBO123456789 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 hallo allemaal.. mijn vraag gaat eigenlijk heel ergens anders over maar ik kom er niet uit vandaar!! met de quarry missions ben ik bij level 5 ofzo waarbij je een wagen met explosieven moet wegbrengen maaar eenmaal daar aangekomen weet ik niet hoe je ze laat vallen .. want er staat iets met 'laat ze maar vallen, hhet zachte zand zorgt ervoor dat ze niet ontploffenn' maar dan in het engels.. enik keek op internet en wikiGta maar daar stond alleen voor PS2 ik heb trouwens een computer.. Wie weet hoe ik het laat vallen ( ik heb dus een PC) .>?? Alvast bedankt!! En nog iets ik verover ook gebieden in los santos en heb al 97% ofzo en ik moet nog maar 2 kleine delen.. toen ik de missie doberman deed meer aan het begin kon je de gebieden ook veroveren en toen deed ik dat en had iets van 60% maar toen groeide me respect en heel stuk.. maar ik kwam eragter dat later weer verdween .. en wanreer je in los santos weer komt moet je alles opnieuw doen dus ik deed dat ( ik veroveren de gebieden bijna altijd dorr met een soort bazooka op ze te knallen) en me respect groeide weer een stuk en ging een heel stuk buiten dat balkje van respect en nu word die steeds minder en zit nog net op het randje dat me respect balk vol is ??? weet iiemand dit hoe diy komt en kan ik voorkomen dat we respect vereder kleiner word ..?? PLEAS HELP ME !!!! Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Je kan voortaan beter een nieuw topic aanmaken... Maar dan even over je vragen: Vraag 1: Je kan de bak van de Dumper omhoog en omlaag laten gaan d.m.v. de NumPad-toetsen. Deze twee heb je nodig: NumPad 2 en NumPad 8. Hiermee laat je hem omhoog/omlaag gaan. Vraag 2: Ik snap niet precies wat je bedoeld maar toch. Je Respect kan omlaag gaan door bepaalde dingen. - Je killt je eigen Homies (De mensen met die groene pakken uit Grove Street) - Je doet weinig met je wapens. Daarmee bedoel ik dat je weinig vecht, je doet te weinig. Het kan omhoog gaan door... - Andere mensen te doden. - Ballas/Vagos/andere vijandige gangs te doden. - Missies te doen. Dat het balkje uit het zwarte vlakje loopt is niet zo erg, dit is een bug die niks doet, gewoon een foutje van R* dus... VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.