Jump to content

supply lines

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ben ik weer ik kan die suplly lines niet halen met dat maffe helitje...ik kan niet viliegen :puh: een beetje maar niet met deze rot heli...plz wie heeft er tips??

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij gaat het hier niet over de missie Supply Lines, maar over de missie New Model Army. In deze missie moet je Zero zijn kleine RC Bandit helpen bij het oversteken naar het kamp van tegenstander Berkly. Jij bestuurd een RC Raider en je moet Zero helpen, door bijvoorbeeld planken te leggen zodat hij kan verder rijden. Als je totaal niet kan vliegen met de kleine Helikopter, dan raad ik je aan om even de Vliegschool te halen. Als je deze school voltooid hebt, dan heb je heel wat ervaring opgedaan! Terug naar de missie! Stijg op met het helikoptertje en pak meteen een bom uit jouw kamp. Vlieg ermee naar één van de drie tanks en laat de bom er juist opvallen. Herhaal dit nog 2 keer, en er is alweer een obstakel uit de weg. Nu moet je Zero helpen! Hij staat nog ergens in het begin, en kan niet verder rijden omdat een ton zijn weg blokeert. Neem de ton omhoog met je Helikoptertje en gooi hem waar je maar wilt. (behalve op het wegetje) Nu moet je terug naar het kamp om een plank te halen, zodat Zero over de rivier kan rijden. Leg de plank over het water, en ga dan een beetje voor Zero vliegen om tonnen uit de weg te gooien. Ga vervolgens nog eens naar het kamp om een plank, en leg die net zoals de vorige keer boven het water. Gooi de overige tonnen uit de weg (als die er zijn) en Zero zal het kamp van Berkly binnenrijden. Mission Passed!

Tips: Je kan eventueel de kleine helikopter van Berkly uitschakelen met een bom. Die helikopter legt namelijk al die tonnen op het speelveld.

Edit: Kijk hier voor meer info. En mocht de missie je niet lukken, dan kan je nog altijd de missie door iemand anders laten spelen. Ga dan hier naartoe! Veel succes.

Bewerkt: door Svenie

Nee Svenie, da's niet zo, ik ken hem in RL en hij heeft het over Supply Lines. En hij heeft een PS2...

Toch maar even 'geWikiGTA'd' << Moet een nieuw woord worden :clown:.

Klik...

Je moet gewoon op de hoofden van die koeriers schieten; dan zijn ze meteen dood ;).

Geef ook niet de hele tijd gas, dan is je Fuel zo leeg...

@ hieronder: Ze zien heus wel dat jij typt :clown:.

Bewerkt: door VWO-er

Supply Lines

In de tweede missie van Zero moet je de koeriers van Berkly uitschakelen met een RC Baron. Net zoals in mijn vorige beschrijving, geef ik je de volgende tip mee: Als je totaal niet kan vliegen, ga dan naar eerst naar de vliegschool om wat ervaring op te doen! Stijg op met het vliegtuigje en vlieg naar het eerste doelwit, een fiets die zich links van je bevindt. Schiet de koerier neer en vlieg dan snel naar het busje dat zich normaal een straat van je bevindt. Land het vliegtuigje en rij achter het busje aan, zo kan je beter schieten! Wanneer het busje ontploft is, moet je snel weer naar een koerier. Stijg weer op en vlieg naar het volgende busje, volgens mij in Hasbury. Voer hetzelfde uit als bij het voorgaande busje en vervolg je weg. De laatste twee koeriers beviden zich aan de andere kant van San Fiero (Downtown). Vlieg er zo snel mogelijk heen, en probeer zo min mogelijk je gas in te drukken. (het vlieguigje zweeft een tijdje) Als je het doelwit hebt bereikt, zal zien dat er twee mannen op een Sanchez zitten. De achterste probeert jouw uit de lucht te schieten, dus let op! Schiet de twee koeriers van de motor, en vlieg snel verder. Het laatste doelwit bevindt zich iets verder, en opnieuw is het een busje. Land achter of voor het busje, en geef hem de volle laag. Als je geluk hebt, ontploft het busje met de koeries erin. Als ze uitstappen, schiet je ze gewoon zo snel mogelijk neer. Nu moet je terug opstijgen, en naar Zero's dak vliegen om te landen. Normaal heb je nog meer dan een kwart van je brandsof over, dus de rest van de missie moet een makkie zijn. Wanneer je bent geland, is de missie geslaagd, en ben je alweer $5000 rijker.

Tip: Als de man op de Sanchez op je begint te schieten, ga dan hoger vliegen, zo kan hij je niet raken.

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...