Bassiej Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Hallo, Gisteravond kampte ik met een probleem, mijn internetconnectie werkt niet. Totop vandaag is het nog niet opgelost dus vraag ik jullie om hulp. Ik heb geen verbinding met het internet. Gelukkig kon ik wel het draadloze internet van mijn buren bereiken om dit te posten.. Als ik me probeer aan te melden bij MSM Live Messenger, krijg ik devolgende verbindings-fout: Als ik bij bij mijn draadloze netwerkverbindingen kijk, zie je dat ik een goede ontvangst heb van mijn eigen verbinding - de bovenste - alleen dat hij blijft 'hangen' op Netwerkadres verkrijgen: Als ik bij Start > Uitvoeren > ipconfig kijk, dan zie ik dat ik wel degelijk verbinding heb met mijn router: Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen en weer op mijn eigen verbinding over te stappen, want dat gaan veel sneller. bvd, Bassiej™ Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Dit probleem had ik een tijdje geleden ook, Als je bij Lan-Verbinding geen automatisch hebt aangeklikt zou ik dat wel doen Veel succes met je verbinding Steel Dogg Reageren
Bassiej Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Bedankt voor je reactie maar mijn instellingen staan goed.. Ik denk dat het probleem bij mijn Model ligt en niet intern in mijn PC. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Bedankt voor je reactie maar mijn instellingen staan goed.. Ik denk dat het probleem bij mijn Model ligt en niet intern in mijn PC. Ok, wat voor model heb je Ik heb nog een vraagje: Heb je de hoofdkabel (van de modem naar de PC) in de WAN input gestopt? Dat moet volgens mij ook Reageren
Bassiej Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Ik kon met mijn verbinding gewoon 'in' het modem komen om de instellingen te veranderen dus ik had zeker verbinding ermee. Ik heb in het modem even een knopje 'Save & Reboot' aangeklikt zodat het modem opnieuw ging opstarten, en alles doet het weer . Toch bedankt voor de hulp! Bewerkt: 21 februari 2007 door Bassiej™ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.