Jump to content

Hoe lang uit te houden met politie?


Proximitus

Hoe lang uit te houden?  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe lang?

    • Niet
      0
    • Niet - 1 min
      1
    • 1 a 2 min
      1
    • 2 tot 4 min
      2
    • 4 tot 6 min
      2
    • 6 tot 10 min
      2
    • 10 tot 20 min
      9
    • 20 of langer
      42


Recommended Posts

Omdat ik dit topic net zag staan in SA general en omdat ik beter ben met VC vroeg ik me af, hoe lang je het in VC uithoud? Uiteraard alleen al je 6 sterren hebt.

Ik zelf heb voor 10 tot 20 min gekozen, want dat is het langtse wat ik ooit heb gehaald. Niet dat het daarna niet meer ging, had er gewoon geen zin meer in, maar denk wel dat ik het langer dan 20 min vol kan houden.

Regels:

- Niet in een huis kan zitten of waar de politie je niet kan raken

- Zonder tank rond te rijden.

Vertel er ook bij hoe je dat meestal doet? Veel auto's wisselen, sterke wapens in bezit? Of maak je gewoon gebruik van het feit dat die politie uberdom is?

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heel simpel. Je gaat op het het verhogingkje staan onder het gebouw dat je in een van de missies moet opblazen.

Je staat nu net onder het gebouw, maar hebt een perfect uitzicht.

De politie rijd langs en rent af en toe de zandbank op. Maar je kunt ze heel eenvoudig van je af houden.

Ik heb dit ongeveer 2.5 uur volgehouden. En toen had ik er wel zo'n beetje genoeg van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan +20 minuten met 6 sterren leven, ik rijd niet rond in een tank, maar vlieg rond in een helikopter of vliegtuig.

Zo kan je niet tegen een tank aanrijden en kan de politiehelikopter je niet raken. Het enige waarvoor je moet oppassen zijn de 'grondtroepen' die schieten je zo uit de lucht.

Met een gewone auto kan ik het 10-20 minuten volhouden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik parkeer 1 tank in me garage en voor die garage stopt politie en shit du ik maak een kring van autos om me garage heen en dan als ze me net willen pakken laat ik hun ontploffen en dan pak ik me tankie :eten::bonk: oja en de laatste keer hield ik het 37 mnuutjes vol maar dat kwam omdat de landmacht me had omsingelt:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...