Jump to content

Hoe lang uit te houden met politie?


Proximitus

Hoe lang uit te houden?  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe lang?

    • Niet
      0
    • Niet - 1 min
      1
    • 1 a 2 min
      1
    • 2 tot 4 min
      2
    • 4 tot 6 min
      2
    • 6 tot 10 min
      2
    • 10 tot 20 min
      9
    • 20 of langer
      42


Recommended Posts

Ik kan het langer dan 20 minuten uithouden met de politie. Dit kan ik omdat ik altijd zorg dat ik sterke wapens op zak heb. Daarnaast weet ik waar de meeste voertuigen spawnen. Ik kan altijd en overal aan een auto komen. De politie in Vice City is inderdaad niet echt zo slim. Vooral in bochten kun je ze makkelijk met een snelle wagen afschudden. Als ze de weg blokkeren, moet je altijd via de zijkant passeren. Als je de blokkade in het midden paseert, dan is de kans groot dat je auto geraakt wordt door een kogelregen. Mijn record staat op 30 minuten, maar toen vond ik het wel genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik denk dat het me wel meer dan 20 minuten lukt. Zoals Colonel Cortez hierboven al zegt, de politie is niet erg slim. Meestal vind ik het na een paar minuten wel genoeg geweest. Ik kijk ook niet echt hoelang ik ergens over doe. Maar ik zal binnenkort wel eens kijken hoelang het met gaat lukken ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Koek en Ei, Ik sta zo 30 min met 6 sterre! Alleen vind ik 5 sterre moeilijker dan 6 :dans: FBI veel meer en schieten meer! Alleen 6 sterre hebben tanks das alleen ontwijken alleen zo dom als je er perongeluk tege aan knalt ofzo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook meer dan 20 minuten. Het is vooral makkelijk om met een tank op de lange weg op het linker eiland te rijden. Alleen met 6 sterren wodt het wat moeilijker. De andere tanks zijn iritant :puh:.

Een leuke plek om de politie neer te knallen is, dat gebouw wat je van Avery moet oplazen. Als in zo'n 'gat' op de bovenste verdieping ga staan, kan je de politie gasten neer knallen. De politie raakt je bijna niet :clown:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd bij zo'n groot hotel, naast het hotel waar je fotos moest nemen van Suxxx.. Daar is een weg naar boven. ga ik achter muurtje staan, zet ik links een grote auto neer en dan zit ik wekker warm :dans::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

het leukste vind ik eraan de autos en blokkades ontwijken (niet dat dat zo moeilijk is :puh: )ze zouden beter wat slimmer zijn zodat de hele weg is geblokkeerd dan is het lolliger

Grtzz gtafreak007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde veel geld verdienen en dus ging ik Viligante Missions doen in de Hunter. Ik haalde tot level 205 (toen had ik geen zin meer) daar deed ik ongeveer 2 uur over dus ik kan het makkelijk 2 uur volhouden met 6 wanted.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde veel geld verdienen en dus ging ik Viligante Missions doen in de Hunter. Ik haalde tot level 205 (toen had ik geen zin meer) daar deed ik ongeveer 2 uur over dus ik kan het makkelijk 2 uur volhouden met 6 wanted.

LOL :puh::puh:

ik zal me vervelen in level 205!

mijn maximaal was 20 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...