Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag van mijn map een jpg of bmp afbeelding maken alleen dit lukt mij niet

is dit mogelijk of kan het alleen door een hoop printscreens te maken?

Geplaatst:

Wat voor afbeelding wil je precies maken? Een plattegrond kun je maken van een printscreen van 'World View' (Zie ook deze tutorial). De editor heeft ook een functie om een top down view van je gehele map te tonen (de functie 'Top Down View'), maar dit schijnt niet te werken. Je zou in principe ook een heleboel printscreens van je level aan elkaar kunnen plakken, maar dan zou je een hele grote afbeelding krijgen, en bovendien zouden de printscreens vanwege het perspectief niet naadloos aansluiten.

Geplaatst: (bewerkt)

Mischien is dit wel ietsje te logisch: :*D

Maar je moet wel screens gan nemen vanaf de editor en niet vanaf het spel.

Want anders moet je telkens naar je bureaublad terug en dan zit je HUD er nog voor.

En ik weet niet hoe groot je map is maar als je alles aan elkaar hebt geplakt, een HEEL groot plaatje hebt.

EN dan kan je zeggen: Ik verklein het tot de grote van 1 screenshot.

Maar dan zie je de wegen en bgebouwen niet zo duidelijk meer.

Veel succes ;)

Bewerkt: door hardcore_bob
Geplaatst:

Dat is gekkerwerk, daar ben je maanden mee bezig, en dan moet je een heel plan maken met juiste coördinaten om screens te nemen, daargelaten gebouwen die de rand van het level maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...