Yonieter Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 hallo ik ben vastgelopen bij de missie : los desporados dan moet je van die grove street gozers recruiten maar hoe doe je dat? ik heb al gekeken op WikiGta maar daar he ik niks over dat recruiten gevonden Reageren
Mirrrr Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Als je het op de pc speeld dan moet je eerst richten op je gangmembers en daarna op de g drukken Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Nog even een toevoeging op hierboven: Richt + G >> Mee laten lopen G >> Zeggen dat ze mee moeten lopen omdat ze stilstaan H >> Zeggen dat ze op die plek moeten blijven rondhangen H ingedrukt houden >> Je gangmembers 'un-recruiten'; d.w.z. dat ze definitief niet meer meelopen en dat je ze later weer opnieuw moet recruiten. Van dat laatste ben ik niet helemaal zeker maar ik meende het ergens gelezen te hebben; kortom: ik kan het fout hebben . VWO-er Reageren
Yonieter Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 ok, Bedankt het is gelukt Reageren
Wanted Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Nog even een toevoeging op hierboven:Richt + G >> Mee laten lopen G >> Zeggen dat ze mee moeten lopen omdat ze stilstaan H >> Zeggen dat ze op die plek moeten blijven rondhangen H ingedrukt houden >> Je gangmembers 'un-recruiten'; d.w.z. dat ze definitief niet meer meelopen en dat je ze later weer opnieuw moet recruiten. Van dat laatste ben ik niet helemaal zeker maar ik meende het ergens gelezen te hebben; kortom: ik kan het fout hebben . VWO-er dit wist ik zelf ook niet maar weet jij ook wat dat is op de PS2?? MVG Mark Menzo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Nog even een toevoeging op hierboven: Richt + G >> Mee laten lopen G >> Zeggen dat ze mee moeten lopen omdat ze stilstaan H >> Zeggen dat ze op die plek moeten blijven rondhangen H ingedrukt houden >> Je gangmembers 'un-recruiten'; d.w.z. dat ze definitief niet meer meelopen en dat je ze later weer opnieuw moet recruiten. Van dat laatste ben ik niet helemaal zeker maar ik meende het ergens gelezen te hebben; kortom: ik kan het fout hebben . VWO-er dit wist ik zelf ook niet maar weet jij ook wat dat is op de PS2?? MVG Mark Menzo Dat weet ik wel. Op de PS2 doe je dit door te richten (R1) en vervolgens op pijltje omhoog of pijltje omlaag te drukken. Reageren
Wanted Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Nog even een toevoeging op hierboven: Richt + G >> Mee laten lopen G >> Zeggen dat ze mee moeten lopen omdat ze stilstaan H >> Zeggen dat ze op die plek moeten blijven rondhangen H ingedrukt houden >> Je gangmembers 'un-recruiten'; d.w.z. dat ze definitief niet meer meelopen en dat je ze later weer opnieuw moet recruiten. Van dat laatste ben ik niet helemaal zeker maar ik meende het ergens gelezen te hebben; kortom: ik kan het fout hebben . VWO-er dit wist ik zelf ook niet maar weet jij ook wat dat is op de PS2?? MVG Mark Menzo Dat weet ik wel. Op de PS2 doe je dit door te richten (R1) en vervolgens op pijltje omhoog of pijltje omlaag te drukken. dat weet ik, maar ik bedoel het meelopen en zo. elke keer als ik ze recruiteer dan bijven ze staan en gaan een beetje praten MVG Mark Menzo Bewerkt: 21 februari 2007 door mark menzo Reageren
Bling Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 elke keer als ik ze recruiteer dan bijven ze staan en gaan een beetje praten Gewoon op "pijltje omhoog" klikken. CJ zegt dan bijvoorbeeld: "This way, dudes!" Vervolgens staken de gerecruteerde Grove Street members hun koffiepauze en volgen ze je direct. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.