Jump to content

50 Cent Smudge Sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben maar weer eens aan de slag gegaan in Photoshop. Ik heb er ongeveer 2 uurtjes over gedaan om met wat Smudging en wat filters dit te krijgen. En ik vind dit één van mijn beste sigs die ik ooit gemaakt heb.

50splattersigblcopysx3.jpg

Rates & Comments?

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Laten we maar weer eens gaan raten :D.

Mijn eerste indruk is dat het een drukke, maar toch rustige sig is :bonk:. Het effect bij 50Cent vind ik echt schitterend. Net een gebroken ruit met dat pistool er zo doorheen. Heel gaaf. De 5 vind ik ook gaaf dat moet zeker 50Cent worden :D.

Je naam zag ik pas toen ik goed ging kijken, maar hij staat goed, want als die er meer uit zou springen zou de sig verpest zijn.

Een hele gave sig die in mijn ogen een mooie 9 waard is :D.

Geplaatst:

Zeker een mooie sig hoor. Ik vind hem goed gelukt; je ziet dat je er tijd in hebt gestoken. Je hebt goed gesmudged, en een heel mooi effect eruitgekregen; zeker goed gelukt. Verder heb je er mooie filters en effects aan toegevoegd, wat de sig mooi maakt. Ik heb er niet zo heel veeel aan op te merken; alleen vind ik de tekst wat minder, vind het niet echt een mooi lettertype, en ook niet voor de sig. Verder zijn er niet echt veel minpunten in mijn ogen en heb er niet echt wat aan op te merken KUTGW.

8.5/10 van mij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...