04-Ron Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 kan iemand uitlegge wat ik bij die missie moet doen ? en die ceras gaat dan ook mee in die missie ik snap echt niet wat ik moet doen want soms gaat dat gele puntje weg in da rondje en dan weet ik niet waar ik naartoe moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Cesar vraagt of je mee gaat zijn buurt te beschermen.. ''Rekruteer'' eerst 2 mannen van je eigen gang.. ( R1 op ze en dan naar boven drukken ) en neem ze mee in die auto die voor sweet's huis staat. Cesar vraagt of je rijdt naar het station, doe dit en je zult een rode marker zien op het perron.. rijdt hierin... 3 ''Die-hards'' van Cesar komen in een filmpje en versterken je team. Je hoefd nu niet meer te rijden en je wordt automatisch geteleporteerd naar de buurt van Cesar, alle gang mannetjes die je ziet.. ( rode pijl erboven!! ) moet je neer schieten.. al doe je dit zul je steeds een stukje verder komen. Eenmaal bij het huis van Cesar aangekomen stopt de missie en kan je terug gaan naar Sweet om een volgende te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 of over vc kan ook of heb je bij sa ook een riot?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Nee het gaat hier over San Andreas niet Vice City.. anders mag de TS wel eens een nieuwe bril kopen voor de juiste forumsectie En ja in San Andreas zit ook een missie die Riot heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 gewoon bij cesar blijven. Hij leid je naar z'n huis. Onderweg kom je allemaal manntjes tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.