Cenzy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Nou , de topictitel zegt het al. Kan je zo hoog vliegen als in SA of kan je nog steeds zo hoog vliegen zoals Vice City? Cenzy Bewerkt: 21 februari 2007 door Cenzy Reageren
deagle Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Voor zover ik weet is het onzichtbaar plafond even hoog als in Vice City. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 De vlieghoogte is maar een heel kleinbeedje omhoog gegaan. Ongeveer ten groote van 1 of 2 bussen op mekaar. Dat Heb ik ontdekt via het Human memorial stadium daar kan je nu makkelijker op vliegen. Rinaldootje Reageren
60 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 jammer ik hoopte dat je hoger kunt, maar niet zo hoog als in sa want als je daar heeel hoog gaat gaat je spel heeel traag en dat is best wel jammer Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) De vlieghoogte is maar een heel kleinbeedje omhoog gegaan.Ongeveer ten groote van 1 of 2 bussen op mekaar. Dat Heb ik ontdekt via het Human memorial stadium daar kan je nu makkelijker op vliegen. Rinaldootje Nee dat klopt niet hoor, de maximale vlieghoogte is nog even hoog als in GTA Vice City. Even ter vergelijking nemen we het Hyman Memorial Stadium: in GTA Vice City kan je hier met een Maverick maar net over het dak schuiven, aangezien het 'onzichtbare plafond' zo'n 5 meter boven het dak van het stadion hangt. In GTA Vice City Stories is dit precies hetzelfde, dus... ik hoopte dat je hoger kunt, maar niet zo hoog als in sa want als je daar heeel hoog gaat gaat je spel heeel traag en dat is best wel jammer Ik denk eerder dat dat aan jouw PC ligt dan aan het spel, want bij mij doet het spel (op de PlayStation 2) nog even vloeiend op grote hoogtes als op de grond hoor. Edit @ hieronder: Heb jij GTA San Andreas ook op de PlayStation 2? Gek dan, want bij mij doet alles het nog prima op die grote hoogte hoor... Bewerkt: 21 februari 2007 door Pietje II Reageren
60 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 ik heb het nu over de ps2 versie, maar het zal wel aan mij liggen hoor pietje van die II gr 60 (vat het niet verkeert op van je naam ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.