Jump to content

Waar is dit gebouw?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel het spel al een bijzonder lange tijd, maar dit gebouw zit oorspronkelijk niet in San Andreas. Denk dat dat een mod is of een texture die iemand heeft toegevoegd. Sowieso maakt SA géén gebruik van in het echt bestaande merken dus DHL is niet waarschijnlijk....

Geplaatst:

jah het gebouw bestaat wel..ik heb hem gemod als bedrijf..dat plaatje is niet mijne maar heb er zelf ook 1 maar ik weet niet waar het gebouw staat..de texture is sw_fact01a en stond al in imgtool..alleen de texture's zijn veranderd..

Groetjes ChzN. :cya:

Geplaatst:
jah het gebouw bestaat wel..ik heb hem gemod als bedrijf..dat plaatje is niet mijne maar heb er zelf ook 1 maar ik weet niet waar het gebouw staat..de texture is sw_fact01a en stond al in imgtool..alleen de texture's zijn veranderd..

Groetjes ChzN. :cya:

Moeilijk te zeggen waar het gebouw dan moet staan. Ik zie op de screenshot wel een trailer staan, wellicht dat het dan slim is om even op WikiGTA te kijken naar de vindplaatsen van trailers. Die pagina is hier te vinden. Overigens heb ik dan wel een vermoeden, daarvan heb ik een kaartje gemaakt:

Zoek dus eerst eens op de vindplaatsen van die trailers, als je hem dan nog niet gevonden hebt moet je hier maar weer aan de bel trekken.

Geplaatst:

hmm die trailer staat onder de naam artict2 in die DHL pack en dat soort trailers staan veel in san fierro mar op het plaatje ligt het gebouw best afgelegen dus lijkt het mij niet logisch dat hij daar staat..

ik ben volgens mij alle trailers af gegaan..

ik hoop dat iemand nog iets meer weet!

ik ga sws nog ff door zoeken

Laterz ChzN. :cya:

Geplaatst:

In hoeverre ik mij kan herinneren staat de originele versie van dat gebouw normaal gesproken in Angel Pine. Hieronder even een kaartje, waarop ik de exacte locatie heb aangegeven. Helemaal 100% zeker ben ik er niet van, maar iets zegt me dat het wel daar ergens in de buurt moet zijn.

trailerra7.jpg

Geplaatst:

Hmm jammer genoeg is het niet de goeie plek :N

Deze plek zou goed zijn voor een spel waar je moet raden waar het is en je dan zelf een plek mag posten :)

Marjah bedankt alvast!

Gr. ChzN. :cya:

Geplaatst:

zou die niet liggen in Blueberry?

(heb gekeken met map viewer, ja het is in Blueberry (mijn lievelingsdorp van heel GTA SA)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...