BigM Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Ik Dacht ik leer eens wat nieuws http://img338.imageshack.us/img338/1181/untitled1cj2.jpg Rates en hints en tips zijn prettig >Het is nog een test/leer versie< Bewerkt: 21 februari 2007 door BigM Reageren
White Gold Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Een Template is voor een site tog? Ach ja, laten we raten . Mijn eerste indruk is dat het er heel mooi uitziet . Alleen als je beter kijkt wordt alles een beetje onduidelijk door dat 2421 Battlefield erachter. Dus dat zou ik allereerst weghalen. Voor de rest ziet alles er best goed uit. Wat wel vervelend is dat de woorden zoals Menu niet goed qua grootte van elkaar kloppen. Ook zal ik HomePage zo schrijven Homepage met maar 1 hoofdletter. Het kleurgebruik en de achtergrond plaatjes zijn uitstekend! Dit kan ik bijna eigenlijk niet raten, maar ik ben behoorlijk benieuwd naar het eindresultaat. KUTGW! @BigM hieronder: Ik geef geen cijfer omdat ik weinig vergelijkingsmateriaal heb en omdat het nog maar een proef is. Als je verder bent rate ik wel. Maar het is een heel erg mooie template. Tot nu toe geef ik je een 7,5 omdat je er zo op aandringt Bewerkt: 21 februari 2007 door White Gold Reageren
BigM Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Een Template is voor een site tog?Ach ja, laten we raten . Mijn eerste indruk is dat het er heel mooi uitziet . Alleen als je beter kijkt wordt alles een beetje onduidelijk door dat 2421 Battlefield erachter. Dus dat zou ik allereerst weghalen. Voor de rest ziet alles er best goed uit. Wat wel vervelend is dat de woorden zoals Menu niet goed qua grootte van elkaar kloppen. Ook zal ik HomePage zo schrijven Homepage met maar 1 hoofdletter. Het kleurgebruik en de achtergrond plaatjes zijn uitstekend! Dit kan ik bijna eigenlijk niet raten, maar ik ben behoorlijk benieuwd naar het eindresultaat. KUTGW! Bedankt man. Ja een template is de look van een site. Ik haal dat battlefield expres niet weg omdat ik het wel een duidelijk onderwerp wil geven. Idd over die teksten zijn helaas ongelijk maar daarom is het een test/ proef . En geef je me nou geen cijfer omdat je hem te lelijk of te mooi vind ? Reageren
Thabit Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 De buttons die je hebt gebruikt en het ding van 'Last News' zijn standaard photoshop styles, dat vind ik jammer. Ook vind ik het kleurgebruik niet mooi. Het zou mooier zijn als je de tekst van 'Battlefield 2124' achter de buttons zou doen. En onderaan bij de robot loopt het plaatje helemaal door het tussenstuk van de contentbox en de menubox, dat stukje zou ik even weggummen. Succes. Reageren
BigM Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 De buttons die je hebt gebruikt en het ding van 'Last News' zijn standaard photoshop styles, dat vind ik jammer. Ook vind ik het kleurgebruik niet mooi.Het zou mooier zijn als je de tekst van 'Battlefield 2124' achter de buttons zou doen. En onderaan bij de robot loopt het plaatje helemaal door het tussenstuk van de contentbox en de menubox, dat stukje zou ik even weggummen. Succes. Oef erg streng. Maar toch bedankt. Meer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.