Jump to content

Rellen?


Die Hard

Recommended Posts

Eejj forumgenootjes. :bonk:

Sinds kort speel ik GTA VC weer, en ben met mijn oude savegame verder gegaan, maar nu is iedereen aan het vechten met elkaar, ik kan echt niet meer herinneren of ik de Riot-cheat heb gebruikt. Misschien dat ik de Riot-cheat wel heb gebruikt, of is het normaal dat iedereen met elkaar vecht omdat er chaos is ofzo?

Ik ben net klaar met de missie Copland.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :Y

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je de cheat Riot hebt gebruikt. Nergens komt het voor dat je met rellen hebt te maken, ik ben bang dat je opnieuw moet beginnen. Deze cheat kun je namelijk niet meer van je game afhalen.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Kijk anders in je stats of dat er cheats zijn gebruikt.

Waar in je stats kun je dat dan zien ? Ik heb het nog nooit gezien, of ben ik gewoon blind ? :clown:

Dan kijk je er vast overheen, maar je stats oftewel je statistieken vindt je onder 'stats' als je je in het spel bevindt. In je 'stats' worden eigenlijk alle behaalbare dingen weergegeven. Denk aan de gevonden hidden packages, of het aantal fares voor de taximissies, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Helemaal bovenaan vindt je een percentage van je vorderingen in het spel.

@NandroDavids: Ai, sorry. Verkeerd gelezen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk anders in je stats of dat er cheats zijn gebruikt.
Waar in je stats kun je dat dan zien ? Ik heb het nog nooit gezien, of ben ik gewoon blind ? :clown:
Dan kijk je er vast overheen, maar je stats oftewel je statistieken vindt je onder 'stats' als je je in het spel bevindt. In je 'stats' worden eigenlijk alle behaalbare dingen weergegeven. Denk aan de gevonden hidden packages, of het aantal fares voor de taximissies, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Helemaal bovenaan vindt je een percentage van je vorderingen in het spel.
-Matthijs-, hij vraagt niet waar hij zijn statistieken kan bekijken, maar waar hij binnen die statistieken kan zien of er gecheat is. Dat kan je dus als volgt zien: Bovenaan je stats staat je titel, wat aangeeft hoe crimineel je bezig bent geweest tot dan toe. Achter je titel, bijvoorbeeld Godfather, staat ook een aantal punten. Als dat aantal punten negatief is, dan heb je gecheat. Volgens mij gaat het aantal punten per keer dat je cheat met 1000 omlaag en dat is vrij veel, want je doet er een aardig tijdje over om dat terug te verdienen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...