demontventoux Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Hallo Sinds vandaag heb ik me een Ipod gekocht waarop ik ondermeer filmpjes kan plaatsen. Deze filmpjes moeten een .SMV bestand vormen. Bij de aankoop heb ik een CD gekregen waarop een Converter Tool zit. Dus eigengemaakte filmpjes enzo kan ik gemakkelijk converteren naar een .SMV bestand en die dus ook op m'n Ipod zetten. Maar als ik een filmpje van video google opsla wordt dit een GVP bestand en als ik dit wil converteren zegt die Converter Tool dit: Hoe kan ik dit verhelpen? Want ik weet niet wat ie bedoeld met "install the codec...." Ook had ik ergens op dit forum een converter gevonden die filmpjes van youtube omzet naar een AVI bestand. Maar ook als ik dit wil converteren geeft ie net dezelfde waarschuwing. Hopelijk heeft iemand een oplossing Alvast bedankt Bewerkt: 21 februari 2007 door demontventoux Reageren
456923 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Hallo Sinds vandaag heb ik me een Ipod gekocht waarop ik ondermeer filmpjes kan plaatsen. Deze filmpjes moeten een .SMV bestand vormen. Bij de aankoop heb ik een CD gekregen waarop een Converter Tool zit. Dus eigengemaakte filmpjes enzo kan ik gemakkelijk converteren naar een .SMV bestand en die dus ook op m'n Ipod zetten. Maar als ik een filmpje van video google opsla wordt dit een GVP bestand en als ik dit wil converteren zegt die Converter Tool dit: Hoe kan ik dit verhelpen? Want ik weet niet wat ie bedoeld met "install the codec...." Ook had ik ergens op dit forum een converter gevonden die filmpjes van youtube omzet naar een AVI bestand. Maar ook als ik dit wil converteren geeft ie net dezelfde waarschuwing. Hopelijk heeft iemand een oplossing Alvast bedankt Hey, ik weet het niet helemaal zeker maar je kan proberen om de nieuwste Directx te downloaden. die kan je hier vinden! hopelijk lukt het! groetjes: GTASAFREAK Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Er zijn weinig programma's die filmpjes van Google Video (.gvp) of Youtube (.flv). Sla een filmpje van Google Video/Youtube op en ga naar www.zamzar.com. Daar vul je de benodigde informatie in. Je kan je filmpje van GV/YT overzetten naar .avi, en dan via je eigen programma naar .smv. Ik weet niet of Zamzar ook .gvp ondersteunt, maar .flv in ieder geval wel. Veel succes Reageren
demontventoux Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Het is gelukt! Ik heb de nieuwste Directx geinstalleerd, maar ik weet niet of dit er nu veel effect op had of niet Ik ben dan naar de site gegaan die Thundercover me gaf en m'n filmpje geconverteerd. Na 2x naar het foute te hebben omgezet was het de 3rde keer wel goed. Van .flv naar .mpg gegaan. En die .mpg kon ik dan via mij converter tool omzetten naar .SMV en dus zo op m'n Ipod plaatsen. Dus allebei bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.