Jump to content

Openbaar vervoer !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Zou openbaar vervoer handig/leuk zijn in Gta IV ?

Ik denk wel wel..

Ik zou graag ..

Met de trein , metro , bus , boot willen reizen .. maar daarvoor moet je dan wel betalen.

De taxi zou ik niet willen .. want dat wordt het te makkelijk om te reizen..

Wat vinden jullie ? 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Rensch

    5

  • spoeky

    2

  • Hanneswasco

    2

Ja dat lijkt me wel leuk! Ik hoop dat de metro weer terug komt, zoals in gta 3 en gta LCS. Ook lijkt me het wel leuk dat je als passagier de bus kan nemen. Het lijkt me het leuks als dit gewoon gratis is.

Maar de taxi lijkt me ook niet leuk. Dan wordt het inderdaad erg makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee! Gta wordt er dan alleen maar realistischer op. Dan krijg je bv. als je met de taxi gaat (ik vind dit wel een goed idee) een plannetje waarop je je bestemming kunt aanduiden en hoe verder de bestemming dan is hoe meer geld je moet betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja echt vet net als al jouw andre topics.Maar de taxi lijkt me toch wel leuk.Effe offtopic blijf zo doorgaan met die leuke topics maken :klap::bier:

thnx :bier:

tot nu toe zijn er allemaal positive berichte :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk Topic Only GrandTheftAuto.

Openbaar vervoer zou inderdaad mischien wel leuk zijn

De Trein en de Metro moeten er zeker zijn.

De Bus ook , Tram ook , maar dan in een deel van het land zoals San Fierro.

Een Vliegtuig zou ik ook nemen als het zo groot is als San Andreas.

Een Taxi niet , maar de MissieTaxi moet wel komen. De taxi dat er staat als je busted of wasted bent tijdens een missie.

Hier zijn de Tarieven voor het openbaar vervoer:

( ik hoop dat deze GTA eindelijk realistisch word ten opzichte van geld )

Bus : 5 $

Trein : 10 $

Metro : 5 $

Tram : 5 $

MissieTaxi : 10 $

Vliegtuig : $ 150

Ik hoop ook dat de voertuigen beter uitgewerkt zijn.

Only GrandTheftAuto , maak nog maar zo leuke Topic's

Cya'al Later..

Cenzy :bier:

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten wel zorgen dat ze het volgende terug in IV steken: een taxi komt je na een arrestatie of hospitaalbezoekske afhalen en dan kan ze kiezen: terug naar de missie of misschien naar een safehouse.

Wat vind je?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet echt leuk. Het is toch leuker om zelf ergens heen te racen dan in een bus te stappen en te kijken hoe je erheen gereden wordt?

Gratz,

Boris H.

Daar ben ik het mee oneens. Misschien worden de gebieden wel groter en is het wel leuk om vanuit een sneltrein rond je heen te kijken, in plaats van verdwaald te raken. Maar dat is mijn mening erover.

Het lijkt me in ieder geval wel leuk dat je ook als passagier in een taxi kan stappen en de reis kan skippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten wel zorgen dat ze het volgende terug in IV steken: een taxi komt je na een arrestatie of hospitaalbezoekske afhalen en dan kan ze kiezen: terug naar de missie of misschien naar een safehouse.

Wat vind je?

Ja, ik hoop ook echt dat ze die taxi er terug in doen, in GTA: San Andreas moest je telkens weer dat p*kke-eind rijden. :ch:

Trein kon je toch zowieso al nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten wel zorgen dat ze het volgende terug in IV steken: een taxi komt je na een arrestatie of hospitaalbezoekske afhalen en dan kan ze kiezen: terug naar de missie of misschien naar een safehouse.

Wat vind je?

Ja, ik hoop ook echt dat ze die taxi er terug in doen, in GTA: San Andreas moest je telkens weer dat p*kke-eind rijden. :ch:

Trein kon je toch zowieso al nemen?

De trein kan je niet in gta vice city/vice city stories nemen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...