Jump to content

Openbaar vervoer !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Rensch

    5

  • spoeky

    2

  • Hanneswasco

    2

Nou ik zou wel openbare vervoer willen hebben. Zoals in GTA III dat je in een trein kan rijden op een soort rails. Ik hoop et wel. Bijv. bussen,Treinen,taxi's,vliegtuigen en boten ook wel zoals in Zee-Land een veerpont dat je met een auto erop kan. :puh: Ik hoop het!!

Ik kan iet wachten tot IV!!

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me wel cool om er een taxi in te zetten, maar die moet dan wel wat kosten (zo'n $150 aan het eind)

anders word er niks meer aan. het is ook leuk om de prijzen steeds duurder te laten worden, zodat er een goede balans is(bijvoorbeeld: aan het begin heb je wenig geld, de taxi is dus goedkoper. aan het eind heb je meer geld, en is de taxi duurder).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind de ideeen leuk en dat er dan zo'n knopje komt dat je bij in de auto van iemand kunt stappen. Dus als je geen openbaar vervoer neemt gewoon bij iemand ingaan en kijken waar die je heen brengt en ondertussen uit de ruit drive bey's verrichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je in OV ook als Passagier kunt gebruiken( ziet meer bij vorige gta`s: deur openen en de portier eruit gooien en rijden maar). Als dat nieuwe mogelijkheid is,hopenlijk: dat het ook mogenlijk moet zijn in elk OV te kapen!! :Y8)^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet er zeker inkomen, ook al zijn er mensen die er geen bal aanvinden. Er zijn veel mensen die het wel willen. Ik bedoel, als je er geen zak aanvindt, dan hoef je het niet te gebruiken, toch? Je kunt altijd nog lekker zelf naar de volgende stad racen... Maar wat ik graag zou willen, is een uitgebreid spoor. BV: Elke stad heeft een centraal station. Vanuit daar, kun je de metro nemen, naar andere plekken in de stad. Echter, daar (en alleen bij centraal) kun je ook de trein pakken, die tussen de steden rijdt. De taxi lijkt me wel leuk, maar niet erg uitvoerbaar. Lastig te maken enzo. Want een taxi rijdt natuurlijk alleen op de weg. Dus je moet eerst al alle plaatsen die geen weg zijn uitsluiten. Dan moet je ook nog zorgen dat de taxi de snelste route neemt etc... Leuk, maar weinig kans op. En dan die bus. Dat lijkt me wel leuk. Het lijkt me het beste als de bus (ongeveer) de zelfde route volgt als de metro, behalve dan dat hij e weg volgt en dat je een beter uitzicht hebt. Uiteraard is de metro wel sneller. Bussen tussen stedden kan ook nog. Maar, dit moeten dan wel aparte, duidelijk herkenbare bussen zijn. En dan het vliegtuig. Het zou leuk zijn als je niet steeds in hetzelfde vliegtuig zit. Als je bv naar een stad wilt die dichtbij ligt, dan ga je met een kleiner vliegtuig. Vlieg je bijvoorbeeld naar de andere kant van de staat, ga je met een groot vliegtuig. Vlieg je naar iets als Verdant Meadows, gebruik je een propellorvliegtuigje (Beagle). Nog even een plaatje voor de duidelijkheid: (Ik heb hier even San Andreas genomen als voorbeeld): http://img463.imageshack.us/img463/3157/kaartmv1.gif

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

het moet gewoon zo dat je zeg maar meer in het poppetje zelf zit en dat de wereld een stuk groter lijkt en dat je dan ook in het openbaar vervoer zeg maar zelf op de achterbank zit zo zou het veel better worden en als je iemand afschiet dat die dan ook egt pijn heeft enzo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind idd ook dat het vliegtuig weer terug moet komen als openbaar vervoer :bier:

de taxi hoeft voor mij ook niet

maar het zou wel grapig zijn als er een water taxi kwam

MAAR IK HEB VERROUWEN IN R* :engel:

Greetzz Yorko :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...