Jump to content

Openbaar vervoer !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Als ut vet groter wordt als SA moet je bijvoorbeeld alleen via het openbaar vervoer van een county dorpje midden in de stad aan de andere kant van d ekaart moet kunnen komen zonder al te veel te lopen, dsu bijvoorbeeld eerst de bus naar het station, dan met de trein naar het vliegveld, vliegtuig naar andere kant en vanaf daar met de metro midden in de stad afgezet word. dat zou wel vet zijn,

en die taxi moeten ze er idd mara niet in doen alleen dat als je bij een missie dood gaat je de taxi kan nemen naar de opdrachtgever. maaar anders wordt het lastig met de knoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Rensch

    5

  • spoeky

    2

  • Hanneswasco

    2

  • 1 maand later...

Jongens, jullie vergeten allemaal de skilift-achtige dingen bij die brug uit de trailer. Dat lijkt me vet kewl, dat je eruit kan sniperen en dat de politie hem dan stilzet.

Ook wil ik graag niet de Metro (ondergronds) EN de Tram (bovengronds). Doe maar 1 van beiden, anders een beetje dubbelop.

Bus is al aangekondigd, je gaat bij een bushalte staan en dan krijg je een schema van de tijden in de rechterbovenhoek van je scherm.

Taxi lijkt me kewl, dat je dan gewoon de reis kan skippen. Dat je dan instapt en dan vraagt ie: 'Where to?'. Dan kan je een opdrachtgever aanklikken of gewoon het centrum van het buurt. Anders wordt t te ingewikkeld.

Doe mij maar gewoon zo veel mogelijk, ook al ga ik het niet zo veel gebruiken. Sgwoon cool...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou openbaar vervoer handig/leuk zijn in Gta IV ?

Ik denk wel wel..

Ik zou graag ..

Met de trein , metro , bus , boot willen reizen .. maar daarvoor moet je dan wel betalen.

De taxi zou ik niet willen .. want dat wordt het te makkelijk om te reizen..

Wat vinden jullie ? 8)

Nu ja, zeg nu zelf: Ga je ooit de bus nemen (misschien 1 keer om te testen, maar auto is toch veel leuker)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou openbaar vervoer handig/leuk zijn in Gta IV ?

Ik denk wel wel..

Ik zou graag ..

Met de trein , metro , bus , boot willen reizen .. maar daarvoor moet je dan wel betalen.

De taxi zou ik niet willen .. want dat wordt het te makkelijk om te reizen..

Wat vinden jullie ? 8)

Waarom te makkelijk om te reizen , is toch ook met de bus of metro

Ga dan gewoon zelf rijden als je het te makkelijk vind :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

't lijkt me wel makkelijk om een taxi'tje te pakken als je een missie wil gaan doen. Kheb er altijd een hekel aan alsk et nie meteen kan vinden... :-(

maar met de bus is ook goed. vliegtuig lijkt me overdreven, want je gaat toch niet met een vliegtuig van de ene kant van de stad naar de andere kant van de stad? dan zou een taxi toch moeten voldoen. een helicopter als taxi is dan wel weer vet. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Openbaar vervoer lijkt me wel vet. Het zou leuk zijn dat je een keer in metro's kon rijden.

Die trein in GTA SA vind ik wel lauw, alleen het kon iets beter uitgewerkt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Openbaar vervoer zal er denk ik ook in komen. Net als de veerboot die we in de trailer zagen. Dat is pas het topje van de sluier. Maar dat zal iderdaad wel leuk zijn en als het er komt wil ik graag het spel ook spelen. Ik hoop dat ik ooit nog GTA IV kan spelen... :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er openbaar vervoer komt. Hier al een paar die voor mij zeker zijn:

  • Kabelbaan (Trailer)
  • Bussen
  • Verhoogd spoor
  • Metro (In NY is het een-en-al metro daar)
  • Taxi's

Die openbaarvervoer dingen zitten al zeker in het spel. Het is alleen maar de vraag of je ook daadwerkelijk van alles gebruik kan gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zeker dat je goed gebruik kunt maken van metro (bovengronds in dit geval), bus en taxi. Een aparte trein is nergens voor nodig. Bovendien is een treinstation precies hetzelfde verhaal als een vliegveld eigenlijk. Er is maar één stad, dus zijn treinen niet echt nodig. Metro lijkt me opzich wel handig. Taxi moet alleen maar komen als je net een missie verknald hebt, anders wordt het te saai. Een bus zit er al in, maar ik denk niet dat ik er erg veel gebruik van ga maken. Ook al is jatten misschien riskanter, het is en blijft gewoon veel leuker om auto's te jatten en daarin zelf er vandoor te rijden. In het free-roaming genre is het belangrijk dat je absolute vrijheid hebt; Absolute brijheid ervaar je het beste als je gewoon een willekeurige mooie auto pakt en er vandoor gaat :puh:

Maar goed, er moet zeker OV in komen!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Openbaar vervoer zal er denk ik ook in komen. Net als de veerboot die we in de trailer zagen. Dat is pas het topje van de sluier. Maar dat zal iderdaad wel leuk zijn en als het er komt wil ik graag het spel ook spelen. Ik hoop dat ik ooit nog GTA IV kan spelen... :sigaar:

Het is het topje van de ijsberg of een tipje van de sluier oplichten beste vent :puh:

Ik hoop dat elke vorm van openbaar vervoer er in zal zitten (ja okee behalve vliegtuigen maar dat weten we nou wel), dus ook taxi's ed. Lijkt me lachen om zon chauffeur tijdens de rit te gijzelen en m dwingen ergens naartoe te rijden :puh: of gewoon uitstappen zonder te betalen en als ie moeilijk doet een blaffer tegen zn smoel...

Ik hoop dat er zowel bovengrondse als ondergrondse metro inzit en ook nog een gewone trein, bijv. de Amtrak Genesis, past heel mooi in het NYC plaatje. De stad wordt er wss groot genoeg voor :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel willen is meer realistich en het lijkt me ook wel fijn hoef je niet zelf te rijden als je ver weg moet ookal is dat soms leuk om te doen maar ik vind het een zeer goed idee hoop dat het in GTA IV komt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...